NOD november 2018

Gefeliciteerd dames! 
Ik ga morgenochtend een test doen, ik ben best wel een beetje zenuwachtig, net een uur geslapen omdat ik super moe ben, na een nacht van 11 uur slaap. Ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben door hoe ik me voel maar mijn man praat het steeds uit mijn hoofd ?, zijn collega heeft tegen hem gezegd dat het allemaal nog steeds ontpillen is. Morgen weet ik weer meer zeker. Maar als ik terug denk aan mijn vorige zwangerschap (miskraam bij 8 weken) had ik pas na 2 weken een positieve test. 

Haha, fijn lavendel we zitten echt in hetzelfde schuitje. Ik heb sinds vanmiddag ook plakkerige afscheiding/slijm in mijn ondergoed. Heeft dit ook te maken met eventueel zwanger zijn? Of is dit altijd nadat je je eisprong zo mega goed gevoeld hebt? Nou ga ik hier weer over nadenken, jemig!
Taartjuuuuh, wat spannend!! Meteen laten weten morgenochtend hoor. Ik hoop dat je gevoel goed is!

Ha dames!
Ik ben supernieuw hier. Ik las altijd wel hier en daar mee ;-) 
Eind aug. gestopt met pil en 5 september de reguliere onttrekkingsbloeding gehad. Daarna weer voor het eerst natuurlijke menstruatie op 5 oktober. Niet echt geprobeerd in deze eerste cyclus want was alweer 7 jaar aan de pil. Ik heb dus al een mooie dochter van 7! 
Ik had mega hoop voor deze maand! Vol aan de bak ;-) NOD a.s. zondag (gissen!) maar gisteravond mega mega ongesteld geworden! Jammer.
Qua extra achtergrond: eerste cyclus erg pijn gehad bij eierstok (in mei van dit jaar  zat hier grote cyste 10x10) welke operatief is verwijderd. Gecontroleerd op PCOS, niet het geval. Gynaecologe zag vorige maand op echo een overactieve eierstok (waar de cyste was weggehaald). Leek wel een ivf echo zei ze. Grote rijpe follikels. Dus; 12 december terug. Had toch ergens dus hoop dat er een zou springen deze 2e ronde  gezien echo. Anderzijds; ik lees veel horror via Google dus misschien heb ik wel geen eisprong en maakt mij eierstok alleen maar cystes.. 
Lastig dit! Iemand ervaring?

ElsieJoy gewoon aangeven aan de telefoon dat je in het openbaar bent en het niet zo wil bespreken. Assistent vraagt alleen maar het probleem voor inschatting van tijd voor de afspraak. Zeg erbij dat je iets wil bespreken. Hun kunnen best ook zelf vragen of je denkt meer tijd nodig te hebben.
PCOS heeft niet veel aymtomen zover ik weet behalve een extreem onregelmatige cyclus, uitblijven van cyclus en overgewicht. Volgens mij merk je het niet aan bijv uitblijven van symptomen aangezien je ook zwanger kan zijn zonder symptomen

Hallo dames,
Even een vraagje. Vanavond gaan we tapas eten. We hebben ook gerookte zalm, rundercarpaccio, etc. Op dit moment zit ik op dag 37 in mijn cyclus. Hoe ik het went of keer, normaal heb ik een cyclus tussen de 28 en 36 dagen. Ik ben dus sowieso over tijd. Ik heb alleen niet meer het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Gisteren heb ik rond 18 uur een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Ik denk dat ik afgelopen dagen een hele late eisprong heb gehad, al dacht ik eerder ook al een eisprong te hebben. Zouden jullie bovenstaande producten gewoon eten?

Dit is de eerste keer dat ik het zo heftig en lang voel Superjuffie. Maar ik heb er nu geen last meer van (even afkloppen). Heb nu wel gewoon wat plakkerige afscheiding, beetje transparant/wittig. Ik denk niet dat dit iets zegt over een eventuele zwangerschap, aangezien het eitje pas na ongeveer 9 dagen na de eisprong innestelt. 
Mttm ik zou gewoon lekker eten waar je zin in hebt. Een eventueel kindje is pas na 4/5 weken met jou verbonden, dus ik denk dat het geen kwaad kan. Ik heb net nog lekker een biertje genomen, het moet wel leuk blijven ? Zolang je het maar met mate doet

Annoot, mijn NOD is de 14e. En die van jou? Ook zo’n duidelijke eisprong gevoeld? Dan mag je je aansluiten bij het ‘groepje’ van Lavendel en mij hoor haha ?
Dacht ik al wel Lavendel, ik zie en denk weer allerlei dingen natuurlijk. Daar moet ik mee stoppen. Tenminste, ik ga het proberen ?

Terug
Bovenaan