NOD november 2018

Ik dacht dat zo’n korte innestellingsperiode niet zo veel voorkomt Joena, vandaar dat er gemiddeld 9 dagen voor staat. Maar weer iets geleerd ?
Heb deze ronde helemaal geen afscheiding gehad tijdens mijn ovulatie... Het lichaam is een wonderlijk iets ? Ik heb normaal gesproken ook weinig last van afscheiding, dus ik kan er helaas weinig uit opmaken of het iets betekent.
Spannend Kershje!! Wanneer ga je testen?

.... dan zou t dag 28 zijn, en dag 28 heb ik nog niet meegemaakt. 
Vin t spannend, si vanavond ben ik me er weer wat meer bewust van. Wel wat moe nu, en wat last gehad van schrijnend gevoel bij plassen ook seks gehad dat was ook schrijnend. Nu maar ff extra veel drinken dat dat snel weg gaat... gewoon geduld hebben dus??? voel me deze maand wel weer heel anders.. dus daar valt ook weinig over te speculeren hahaha
zwangere dames, gefeliciteerd?

Hier op dag 38... nog niets te zien. Voel me ook niet anders. Soms met vlagen misselijk maar dan houdt het ook op. 
Normaal tussen de 38-42 dagen dus nog even afwachten om te testen

Gefeliciteerd positieve testersss ?
ruime week wachten hier. Verlies sinds paar dagen wel roze afscheidinf met afvegen. Verdr heel moe maar ook strontverkouden dus dat helpt ook niet mee. Eerste baby kleding is al binnen haha kon et echt niet laten maar zon super schattig broekje met poedels gescoord ? verder inhouden tot het echt zo is. 

Joena wat je zegt klopt ook niet helemaal. Ik chat ook met een gyn io op een ander forum en die zegt duidelijk dat een bevrucht eitje 8 tot 9 dagen doet om in de bm te komen en dan innestelt. Je kan dus nooit op dpo3 positief testen omdat het hcg pas wordt aangemaakt als het eitje innestelt. Komt er dus op neer dat je ovulatie eerder was als gedacht. Een ovu test geeft alleen indicatie van piek maar je eitje kan zelfs 3 dagen na piek pas springen en het lh kan verhoogd blijven voor een langere periode. Je weet dus nooit exact wanneer je ovulatie is behalve met een echo.
Daarnaast chat ik niet zo heel veel. Kan het iets meer loslaten nu maar ja zit dan ook nog niet op het wachtbankje. Vruchtbare periode wel ingegaan daar de seks echt weer een stuk gevoeliger is. Nog geen piek op me ovu test gezien dua we testen door... is ook pas CD11 vorige maand rond CD15 me eisprong

Feyre, ben ik het niet eens met die gyn io! Want ik weet heel zeker wanneer mijn eisprong was dmv tempen (en ovutest van cb) en na 9 dagen testte ik positief (en ja dat was mijn NOD) en niet eens een tuurstreepje. Dus zeker weten dat mijn bevruchte ei minder lang onderweg is geweest ;)

Terug
Bovenaan