NOD november 2018

@zwemmer. Heeel slecht weet ik. Maar zon handmade poedelbroekje kon ik echt niet weerstaan haha. Hier zal het ook zeker bij blijven

Goedemorgen Ladies,
Klein paniek momentje gisteren.
Gisteren avond op de wc verloor ik roze bloed op dag 24. Dus de emo die ik gisteren was heeft even gehuild onder de douche want dat zou een menstruatie 4 dagen te vroeg zijn. 
Dit is de eerste keer dat ik er emotioneel van werd. Dit is ronde 9 voor ons. 
Maar nu in de ochtend kwam de tampon er weer zo goed als schoon uit. Zou dit een innesteling kunnen zijn? 
Mn buik voelt van alles nu durf bijna niet te bewegen. Dat bloeden moet echt wegblijven?.

Depps, wat vervelend voor je. Het is moeilijk te zeggen wat het is geweest. Helaas moet je dus geduld hebben en hopen dat de bloeding wegblijft. Gaandeweg de dag zul je er dus achter komen wat je lichaam gaat doen. Als ik jou was, zou ik vooral afleiding proberen te zoeken, ga iets buitenshuis doen als het kan, anders maak je jezelf helemaal gek. Succes! Ik duim voor je dat het een innesteling was. 
Ik heb het inmiddels een beetje (nog niet helemaal) kunnen loslaten. Vanmorgen nog een keer met ochtendurine een test van het kruidvat gedaan en die was weer witter dan wit. Ik was natuurlijk toch wel een beetje teleurgesteld, maar ik baalde vooral dat mijn cyclus zo lang duur. Ik heb geen idee waar ik nu dus zit in mijn cyclus en hoelang het nog gaat duren voordat mijn menstruatie komt. Ik ga toch maar gewoon van 14 november uit. Ik heb het gevoel dat mijn borsten ook iets voller en gevoeliger beginnen te worden en dat heb ik vaker een paar dagen na de ovulatie. 
En wie weet, misschien maar eens beter om het niet te weten. Kunnen we weer eens klussen zonder in het hoofd te hebben dat het wel eens de ovulatie zou kunnen zijn en dat het goed moet gaan, etc. hahahaha

Goeiemorgen, de test is hier negatief ☹️, snap er echt niks van. Ben blij als ik ongesteld word, dan heb ik in ieder geval duidelijkheid.... 

Taartjuuuuhh, hoeveel dagen ben je nu te laat? Had je wel het gevoel dat je zwanger bent? Het is echt vervelend dat je dan niets weet he. Geen menstruatie, maar ook geen zwangerschap. Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Tuurlijk wil ik zwanger zijn, maar als dat niet zo is, laat me dan maar ongesteld worden. 

Depss, een innesteling zou kunnen ja, ik zou de moed nog niet opgeven.
Hier nog geen bruin verlies ofzo alleen wat lotion achtig afscheiding. Vandaag maar ter afleiding de hut poetsen en vanavond feestje. Wachten op morgen, als ik niks bijzonders merk ga ik miss toch morgen vroeg testen. 

Taartjuh balen! Had zo gehoopt dat jij wel positief getest had! 
Ik ben inmiddels 2 dagen overtijd. Nog steeds wat vage krampen maar slechts heel licht en menstruatie zet niet door. 
Vanochtend niet getest, ik maakte mezelf helemaal gek de afgelopen dagen. Omdat ik 1 dag na NOD zelfs geen mini tuur streepje had ga ik er vanuit dat ik echt niet zwanger ben. 
Hooelijk zet mijn ongesteldheid nu gewoon snel door en kan ik door naar ronde 3. Misschien dat ik er morgenochtend nog een test tegenaan gooi voor de zekerheid. Maar ik heb deze week voor meer dan 50 euro getest (tot ik kV2v5 ontdekte) dus vind het ook wel even goed 

Mttm donderdag was mijn nod. Ik voel me wel zwanger, moe, hoofdpijn, minder eetlust, stemmingswisselingen. Maar blijkbaar is het dus niet zo. 
Mijn cyclus wordt steeds langer, eerst maand na het stoppen met de pil 27 dagen, toen 29 dagen, moet ik dan nu weer van nog meer dagen uitgaan? 

Terug
Bovenaan