Depps, wat vervelend voor je. Het is moeilijk te zeggen wat het is geweest. Helaas moet je dus geduld hebben en hopen dat de bloeding wegblijft. Gaandeweg de dag zul je er dus achter komen wat je lichaam gaat doen. Als ik jou was, zou ik vooral afleiding proberen te zoeken, ga iets buitenshuis doen als het kan, anders maak je jezelf helemaal gek. Succes! Ik duim voor je dat het een innesteling was.
Ik heb het inmiddels een beetje (nog niet helemaal) kunnen loslaten. Vanmorgen nog een keer met ochtendurine een test van het kruidvat gedaan en die was weer witter dan wit. Ik was natuurlijk toch wel een beetje teleurgesteld, maar ik baalde vooral dat mijn cyclus zo lang duur. Ik heb geen idee waar ik nu dus zit in mijn cyclus en hoelang het nog gaat duren voordat mijn menstruatie komt. Ik ga toch maar gewoon van 14 november uit. Ik heb het gevoel dat mijn borsten ook iets voller en gevoeliger beginnen te worden en dat heb ik vaker een paar dagen na de ovulatie.
En wie weet, misschien maar eens beter om het niet te weten. Kunnen we weer eens klussen zonder in het hoofd te hebben dat het wel eens de ovulatie zou kunnen zijn en dat het goed moet gaan, etc. hahahaha