NOD november 2018

Taartjuuuuhh, dan zitten we dus echt in hetzelfde schuitje. Ik had de afgelopen dagen ook wel dat gevoel. Gelukkig zei mijn verstand wel al dat het waarschijnlijk niet zo zou zijn. 
Dat wachten is echt vreselijk he? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. 

Thanks dames we houden hoop:) Ik vind het zo spannend:).
@snackworteltje hopelijk heb je snel duidelijkheid! Misschien heb je morgen ochtend wel super nieuws!!
@Kershje ik ga duimen:). Lekker poetsen;) heb het huis van de week ook al ondersteboven gekeerd.
@Taartjuuh ik duim voor jou ook voor duidelijkheid.
@mttm dankje meis! Zijn jullie sinds kort begonnen? Is je cyclus al een tijd zo onduidelijk?

Pff ik ben vannacht wakker geworden met krampen en precies gevoel van ongesteld. Temp was vanochtend ook 0.2 lager - dus menstruatie zal er aan komen. Dat kan bij mij altijd nog wel 2-3 dagen duren. Mijn nod is ook pas 7 november - maar misschien klopt dat niet gezien ik onregelmatig ben. 
Was vannacht heel verdrietig (vriend wakker gemaakt die had gedronken met vrienden - geen goed idee) en nu vooral een leeg gevoel. Ik wil het zo graag!!!!!!!!!! Ronde 7 was dit :’(. Ik baal zo. 
Ik krijg na deze menstruatie een hsg - hopelijk helpt dat. En gyn sprak over misschien toch ovulatie-inductie met tamoxifen (heb 1 keer eerder clomid gehad, maar had daarbij geen baarmoederslijmvlies opbouw) omdat ik nu 2 keer een cyclus heb gehad van 38 dagen. Ik ben onregelmatig - maar dus altijd tussen 30 en 38. Zijn hier mensen die om die reden ook medicatie krijgen? Voor mijn gevoel is het nog niet zo’n lange cyclus en lees mensen die nog veel langer hebben. 
Sorry voor hele verhaal. Voor diegenen die nog moeten testen, hopelijk voor jullie meer geluk!! 

Depss, helaas zijn we al een tijdje bezig. Al moet ik van de andere kant weer zeggen dat we het niet zo heel precies nemen. Ik heb vorige maand ovulatietesten gebruikt om te kijken wanneer mijn eisprong is en of ik wel een eisprong heb. 
Ik ben vorig jaar mei zoiets gestopt met de pil. Vanaf het begin van dit jaar vonden we het prima om onbeschermd seks te hebben. Tot afgelopen mei had ik een redelijk regelmatige cyclus van 28 dagen. Vanaf toen is het een beetje beginnen te schommelen. De ene keer 28 dan 32, zelfs een keertje 25 en de absolute uitschieter was 45 dagen. Nu zit ik dus weer in die situatie, dus ik ben bang dat ik weer een lange cyclus krijg. Ik weet nu in ieder geval dat ik niet zwanger ben. 

Dames. Ik heb duidelijkheid. Net ongesteld geworden. 
Enerzijds een teleurstelling, aan de andere kant wist ik het wel na al doe negatieve testen en ben ik blij dat mijn cyclus niet compleet door de war is. 
Op naar ronde 3! Officieel zal mijn NOD weer ergens de eerste dagen van december blijven. Maar ik lees lekker mee en verhuis tzt mee naar het December topic! 

Balen snackworteltje ? maar inderdaad, je hebt nu zekerheid wat betreft je cyclus. Je kunt dan maar beter echt ongesteld worden zodat je daarna door kan na ronde 3.
Ik ben gisterenavond naar bed gegaan en ik werd maar niet warm. En nu nog steeds niet. Ik zit te rillen op de bank, zelfs na een warme douche. En een beetje gespannen borsten maar dat kan vaker voorkomen na je ovulatie. Verder voel ik mezelf topfit, alleen kan ik niet stoppen met rillen. Zo gek!

Taartjuuuhhh en mttm (weet niet hoe je moet taggen) hier echt precies hetzelfde. Echt zo super stom.
Na stoppen met de pil eerste cyclus 23, tweede keer 32 dagen en zit nu op 34 dagen. Voordat ik met de pil begon was ik altijd heel regelmatig..
Zelf denk ik wel dat 19/20 oktober mijn eisprong was aangezien mijn hartslag daarna duidelijk omhoog is gegaan en dat nog steeds is.
Maar vanmorgen dus negatieve test, terwijl ik echt wel goeie hoop had. Heb de week na eisprong echt veel last van mijn buik gehad, maar normaal voor menstruatie altijd hoofdpijn en last van mijn nek, nu helemaal niks. 

Maar ja als 19/20 okt inderdaad eisprong was dan is het nu 15 dpo. Kan dat nog te vroeg zijn? 

Pareltjuuhh, wat vervelend zeg. Die onzekerheid vind ik nog vervelender dan een menstruatie. 
Ik heb geen idee hoe het werkt met wanneer je het best na je NOD kunt testen. Ik denk dat heel veel dames en gelijke situatie als wij hebben meegemaakt en dat helaas bleek dat ze niet zwanger waren, maar een langere cyclus hadden. Ik heb de hoop opgegeven, maar ik hoop voor jou dat het nog mogelijk is. Volgens mij zeggen ze gemiddeld dat 14 dagen na je eisprong je zwangerschap meetbaar moet zijn, maar dit het gemiddelde. Het kan dus langer duren, dus misschien komt het bij jou nog. Ik zou als ik jou was over twee dagen weer testen. 

Terug
Bovenaan