@Valentine: Komt overeen met mijn verhaal. Wel wat rondes verder inmiddels (10). Ik had ook 3 x een cyclus van 38 dagen. En toen zei een gynaecoloog tegen mij (vriendin van mn zus) dat alles boven de 35 dagen afwijkend is. Dat je dan al een doorverwijzing krijgt. Kan zijn dat een eitje niet goed rijpt.
Lang verhaal kort: wilde sowieso door mijn verleden een chek-up en heb ook deze cyclus (nadat ik ongesteld werd) een HSG onderzoek ingepland en gehad. Dit was 1, 5week geleden. Mijn laatste 2 cyclussen zijn weer korter: 33 vorige maand en nu (ik weet het vanwege ovulatietesten) 31 of 32 dagen. Dus ja ? Ik heb geen medicatie gehad. Heb 14 nov gesprek met gynaecoloog om de andere onderzoeken te bespreken (sperma vriend + mijn bloed is geprikt). Ben benieuwd of er iets is. Ik ben 32 en het kan gewoon langer duren soms.......... al is dat niet wat je verwacht

Je bent na een HSG wel vermeerderd vruchtbaar

Ik had geen verstoppingen. Dus ik heb stiekem weer veel hoop deze ronde. Even wachten tot 9 november...
Nou elke sites zegt weer wat anders hahaha:
Wanneer vindt de innesteling plaats?
De innesteling van een bevruchte eicel kan tussen de vijf en twaalf dagen na de eisprong plaatsvinden; vaak gebeurt het rond de negende dag na de ovulatie. Dat is gemiddeld ongeveer vijf dagen voordat je ongesteld zou moeten worden. Je kunt het moment van de innesteling dus zelf (ongeveer) uitrekenen:
negen dagen na je ovulatie
vijf dagen voor je verwachte menstruatie
Let op: het gaat hier om gemiddelden.