NOD november 2018

Net alles. Opnieuw in mijn app gezet (Flo app), nu blijkt dat ik mis heb gerekend, ik heb 20 oktober mijn eisprong gevoeld, nu zou ik dus maandag ongesteld moeten worden dus ik wacht nog een paar dagen af, eind volgende week nog eens testen mocht ik niet ongesteld worden. 

@Valentine: Komt overeen met mijn verhaal. Wel wat rondes verder inmiddels (10). Ik had ook 3 x een cyclus van 38 dagen. En toen zei een gynaecoloog tegen mij (vriendin van mn zus) dat alles boven de 35 dagen afwijkend is. Dat je dan al een doorverwijzing krijgt. Kan zijn dat een eitje niet goed rijpt.
Lang verhaal kort: wilde sowieso door mijn verleden een chek-up en heb ook deze cyclus (nadat ik ongesteld werd) een HSG onderzoek ingepland en gehad. Dit was 1, 5week geleden. Mijn laatste 2 cyclussen zijn weer korter: 33 vorige maand en nu (ik weet het vanwege ovulatietesten) 31 of 32 dagen. Dus ja ? Ik heb geen medicatie gehad. Heb 14 nov gesprek met gynaecoloog om de andere onderzoeken te bespreken (sperma vriend + mijn bloed is geprikt). Ben benieuwd of er iets is. Ik ben 32 en het kan gewoon langer duren soms.......... al is dat niet wat je verwacht :eek:
Je bent na een HSG wel vermeerderd vruchtbaar ;) Ik had geen verstoppingen. Dus ik heb stiekem weer veel hoop deze ronde. Even wachten tot 9 november...
Nou elke sites zegt weer wat anders hahaha:
Wanneer vindt de innesteling plaats?
De innesteling van een bevruchte eicel kan tussen de vijf en twaalf dagen na de eisprong plaatsvinden; vaak gebeurt het rond de negende dag na de ovulatie. Dat is gemiddeld ongeveer vijf dagen voordat je ongesteld zou moeten worden. Je kunt het moment van de innesteling dus zelf (ongeveer) uitrekenen:

negen dagen na je ovulatie
vijf dagen voor je verwachte menstruatie

Let op: het gaat hier om gemiddelden.

En wat testen betreft: ik voel meestal mijn eisprong. Ik test dan niet eerder dan 14 dagen na die dag. En als ik het niet voel dan ga ik uit van de smiley... van de ovulatietest. Dan testen na 15 dagen.
Ik heb de eerste maanden toen ik nog geen ovulatietesten gebruikte echt een hoop zwangerschapstesten versleten. Helemaal toen mn cyclus ineens van 31 naar 33 en erna naar 38 ging. Snapte er geen hol meer van. Bleek gewoon dat mn eisprong later was. Zonde van mn geld en energie hahaha :p

snackworteltje idd balen... snap volledig hoe je jouw voelt. We hebben ongeveer dezelfde cyclus en ongeveer dezelfde ronde dus vliegen we er samen in ? is er al een groep in december? Want heb deze nog niet gevonden... 

Volgens mij is er nog geen december groep.
Ik ben nog steeds bloed vrij. Nog aftellen tot woensdag. :0 Ik ga maar even op het fietsje de stad in afleiding;).

Hier ook door voor ronde 2! 
Vanmorgen echt ongesteld geworden, wel een heel precieze cyclus dat is ook fijn om te weten. Op naar december ;) 

Taartjuuuuhh, balen zeg. Van de andere kant heb je wel duidelijkheid. Je moet wel weer opnieuw beginnen, dat is wel vervelend. Vandaag jezelf even lekker zielig vinden, dat helpt bij meestal wel. 
Bij drogisterij.net hebben ze allemaal verschillende ovulatietesten voor een redelijke prijs. Toevallig stond van de week ergens op het forum dat die van de action ook goed werken. Ik heb daar geen ervaring mee. 
Ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg. 

Terug
Bovenaan