NOD november 2018

Wat balen voor de dames die ongesteld zijn geworden! Maar inderdaad, dan heb je wel duidelijkheid, hoe bagger het ook is...
Op babyplein.nl heb je ook goedkopere testen Taartuuuuhh. Met die van de Action heb ik geen ervaring. Voor sommige dames hier werken die goed, anderen hebben de hele maand een streepje. Gewoon proberen, de kosten vallen 100% mee

mttm ik heb altijd testen van de action en zoals je ziet get ik zojuist mijn knal ovulatietest gehad:

En vanmorgen hebben we de babydans gedaan ? dus ik duim zo hard dat ik nu een kansje maak. 
Hopelijk vanavond nog een keertje (ik weet dat 2 keer op een dag niet goed is maar ik heb een vriend met een laag libido die ik vaak alleen kan overhalen in t weekend als ie vrij is en morgen moet ik weer vroeg werken dus om toch nog iets extras binnen te krijgen ga ik vanavond nog proberen ??)

Peanuth, een duidelijke test inderdaad. Als ik jou was, zou ik morgen wel ook nog een keer testen om te kijken of het ook minder wordt. 
Daarnaast is het ook goed om te weten dat niet bekend is binnen hoeveel tijd je nu en eisprong krijgt. Er is alleen een verhoogde waarde gemeten. Als het kan, kun je het beste de komende dagen elke kans benutten, haha. 

Ik heb gewoon wéér last van mijn buik, op dezelfde plek als waar ik mijn eisprong gevoeld heb. Ik begin nou toch wel te twijfelen, geloof nooit dat dit de bedoeling kan zijn. De pijn begon dinsdag en het is nu nog niet voorbij. Wel weggeweest maar ik heb het elke dag opnieuw gevoeld.
En vanmiddag was ik bij intratuin, ik dacht dat ik over mijn nek ging van al die kaarsen en wierook lucht. Misschien ben ik wel gewoon een beetje ziekjes, kan mezelf niet voorstellen dat ik al zo snel last heb van zwangerschapskwaaltjes. Voora die vlagen met stekende pijn ben ik zat.. is het al de 14e? ?

Superjuffie wat vervelend! Moet zeggen dat ik het ook herken. Sinds 2 dagen lage buikpijn met links hele zeurende vervelende steekjes af en toe. Lijkt wel wat in golven te komen. Maar omdat ik ook last heb van mijn onderrug (al 3 weken) twijfel ik of dit geen uitstralingspijn is. Voel jij je verder ook anders? 
Peanuth duidelijke test hoor! Binnen 2 dagen heb je dan je eisprong. Ik zou maandag gewoon nog een keer "dansen" als het morgen niet lukt. Kan geen kwaad ?

Vandaag stond ik op de planning om ongesteld te worden. Vanmiddag twee (?) testjes gedaan en daar zie ik op allebei twee lichte streepjes. Morgen ochtend nog even eentje doen met ochtend urine voor de zekerheid (ofja eigenlijk die van m'n man) ??

[quote quote=10128941]Dames. Ik heb duidelijkheid. Net ongesteld geworden. Enerzijds een teleurstelling, aan de andere kant wist ik het wel na al doe negatieve testen en ben ik blij dat mijn cyclus niet compleet door de war is. Op naar ronde 3! Officieel zal mijn NOD weer ergens de eerste dagen van december blijven. Maar ik lees lekker mee en verhuis tzt mee naar het December topic![/quote]
Ik heb precies hetzelfde.. Sinds gister weer ong. 
Volgende maand eens goed bijhouden met ovu test

Terug
Bovenaan