NOD november 2022

@nvlinder dat maakt het wel extra zuur. Ik hoop op een korte cyclus deze keer!!
Ik ga duimen voor jullie meiden! Mijn Nod is "pas" 10 november maar ga zondag 6 nov testen denk ik. Ik hoop komende week de innesteling te voelen. Mk was 1e ronde, vorige maand ronde overgeslagen dus dit wordt ronde 3. ??
@zonnestraaltje hoe oud is jouw kindje?
 
Goedemorgen allemaal ,
 
Nvlinder ja echt ik hoop met je mee !
Hier vandaag weer een positieve ovulatie test dus even wachten wat hij morgen doet nu 3 dagen op een rij .. dan kunnen we me NOD aanpassen!
 
 
Hi meiden! Zou ik mij nog mogen aansluiten? ben vandaag 8/9 dpo. En zojuist licht positief getest met een 'normale' action test. Nu ben ik gelijk bang dat het een valse test is. Wie heeft daar ervaring mee? Ben namelijk nog maar 8 dpo en dit is niet een gevoelige test... durf niet nog een keer te testen.. ben zo bang voor teleurstelling ???? ik zal proberen foto's te maken, maar ben bang dat het niet goed overkomt. 

liefs ? 
https://ibb.co/bPszF3b
 
SLG en Zonnestraaltje ik duim voor jullie hoor! ?
Ik vind het persoonlijk bizar dat mensen hun innestelling denken te voelen. Ik voel dus precies niets.. en durf er nog niet echt vertrouwen in te hebben dat niets goed is.
Afgelopen maanden steeds licht bruin soms perzik bloedverlies. 4 dagen voor mijn menstruatie komt. Laatste dag wordt het minder en slaat over in een menstruatie.
Afgelopen cyclus maar 2 dagen bruin bloedverlies gehad dus wie weet ruimt mijn lichaam iets schoon?
Ik ben ook wel benieuwd hoeveelste kindje dit is voor iedereen. Wij gaan voor de eerste.
 
 
 
 
Hi Julia ik zie wel ee  licht streepje. Is nog wel heel vroeg.  Kijken of ie op gaat lopen de komende dagen.
Minimin 3 dagen op een rij een positieve test gehad? Maar dan ook een echt dikke streep? 
 
 
Deze test is van gisterochtend btw! Heb vandaag niet getest. Had gister dit bericht al geschreven maar is net gepost zie ik ? ga zo weer testen! Maar hebben jullie geen ervaring met valse testen van de action? 


liefs! 
 
[quote quote=10588953]Juliatjeee 8dpo lijkt mij wel erg vroeg. Ik zou even een paar dagen wachten en dan toch opnieuw testen? Wanneer is je nod?[/quote]
Aankomende vrijdag! 
 
Terug
Bovenaan