NOD november 2022

@juliatjeee ik zie wel wat.. vandaag nog getest?? Ik zou zelf niet met een gewone test zo vroeg testen maar miss proberen met een early test? Ook die raden ze pas aan pas 4 dagen voor nod. Snap wel dat je wil testen hoor! Ik wil ook! Nog 1 week ?
 
[quote quote=10588958]@juliatjeee ik zie wel wat.. vandaag nog getest?? Ik zou zelf niet met een gewone test zo vroeg testen maar miss proberen met een early test? Ook die raden ze pas aan pas 4 dagen voor nod. Snap wel dat je wil testen hoor! Ik wil ook! Nog 1 week ?[/quote]
Had m'n urine vanochtend in de koelkast gezet... want had geen testen meer in huis. Net weer een test gedaan ... en Omo wit ?
 
Ik zou ook graag meedoen, duim voor iedereen!
Wij zitten sinds maart in een traject, ik heb vrijdag Ovitrelle gezet voor een eisprong en vanmorgen was mijn temp hoog dus denk dat gisteren mijn eisprong was.
Dus NOD 12 november...
@juliatje misschien nog even afwachten tot wat verder voor je NOD?
 
Juliatjeee in dat geval zou ik uitgaan van een vals positief en gewoon je nod afwachten.. ?
Blijft toch moeilijk altijd die teleurstelling. Hier is het nog steeds rustig al is mijn geduld wel op... Ik durf nog niet te hopen.
 
Afgelopen dagen echt wat menstruatie-achtige krampjes gehad en wat steken. Ben benieuwd of dit gewoon de eisprong was of dat er toch wat anders achter zit. Nog een weekje afwachten ☺️


Wij gaan voor ons 4e ? 
 
[quote quote=10588967]Juliatjeee in dat geval zou ik uitgaan van een vals positief en gewoon je nod afwachten.. ? Blijft toch moeilijk altijd die teleurstelling. Hier is het nog steeds rustig al is mijn geduld wel op… Ik durf nog niet te hopen.[/quote]
Ja denk je? Of m'n urine was niet geconcentreerd genoeg? Hmmm zo jammer was zo blij 
 
Terug
Bovenaan