NOD november 2022

@juliatjeee wie weet heb je over een paar dagen wel een positieve test! Ga duimen voor je! Was er een reden dat je zo vroeg wou testen? En heb je nu een early gekocht ook?
spannend @evol!
 
 
Juliatjee, of wellicht is het toch mis gegaan? :( ik duim voor je dat hij toch over een paar dagen positief is! Dan zou ik inderdaad met ochtend urine testen!
Nvlinder aaargg wat ontzettend kut zeg dat je ongesteld bent geworden!!! :(
Oehhh Magzie spannend!! Hopelijk betekent het wat goeds! Ik zit nu op 3dpo en heb vandaag echt ontzettend veel wit romige afscheiding, maar echt niet normaal. Beetje vreemd. Dacht zelfs vanmorgen dat ik al ongesteld was geworden zo nat voelde het.. Hopelijk is dat ook een goed teken haha! 
 
Nvlinder 2 november :(
Juliatjeeee 5 november 
SLG 5/6 november 
Zonnestraaltje 6 november 
Klavertjes 6 november
Magzie 6 november 
TMAAM 10 november 
Minimin 10 november 
Pandalover 11 november
Noenoe 12 november (?)
Evol 12 november 
 
Het lijkt er hier op dat ik al ongesteld ben geworden. Dit heb ik dus elke keer zo snel al na m'n eisprong. Iemand hier bekend met een korte luteale fase? Lees op verschillende websites dat een kortere luteale fase de kans op een zwangerschap aanzienlijk kleiner maakt.
 
@SLG neee joh, meen je? Nu al? Nod pas over een week toch? Vet balen zeg! Verder niet bekend mee sorry. Jij had wel ook je piek gevonden volgens de ovulatie testen toch?
 
Ja klopt vorige week zaterdag positieve ovulatietest en nu dus al ongesteld. Volgende maand nog een goede poging doen en anders toch maar eens naar de huisarts. Inmiddels is mijn spiraal er ook al bijna een jaar uit dus dat kan het ook niet meer zijn lijkt mij....
 
Terug
Bovenaan