NOD november 2022

@SLG dat is echt snel :(  Als het zo'n 10 dagen duurt zou het nog goed kunnen gaan. Hoelang is je LF? Pff ik baal! Had net een meer zichtbare streep op mijn ovtest. Hoop niet dat ik vanavond positief test. Ga zo het vliegtuig in. Vanavond zit seks er sws dus niet in. Morgen is ook maar vraag met jetlag enzo pfff. Ga in het vliegtuig nog maar een testje doen ?  
Ja dat vroeg testen is echt een mindfuck. Ik ga me echt voorhouden tot een paar dagen na NOD te wachten dit keer. 
 
Nvlinder en SLG wat ontzettend balen voor jullie beide..?
Ik kan je helaas niet verder helpen SLG ik ben gezegend met een redelijk stabiele cyclus.
 
Pandalover hier dus ook de afgelopen dagen wit romige afscheiding.. ? laten we hopen op een goed teken!
 
[quote quote=10588979]Juliatjee, of wellicht is het toch mis gegaan? ? ik duim voor je dat hij toch over een paar dagen positief is! Dan zou ik inderdaad met ochtend urine testen! Nvlinder aaargg wat ontzettend kut zeg dat je ongesteld bent geworden!!! ? Oehhh Magzie spannend!! Hopelijk betekent het wat goeds! Ik zit nu op 3dpo en heb vandaag echt ontzettend veel wit romige afscheiding, maar echt niet normaal. Beetje vreemd. Dacht zelfs vanmorgen dat ik al ongesteld was geworden zo nat voelde het.. Hopelijk is dat ook een goed teken haha![/quote]
Oh spannend! Vanaf nu kan het gaan innestelen ? 
 
ja ik wacht ff met testen... miss dinsdag weer of anders woensdag (mocht ik niet ingesteld zijn) 
 
idd met ochtend urine! ?
 
Juliatjeeee wat balen dat je test nu negatief is.. Hopelijk over een paar dagen alsnog positief ?
SLG oh neee.. dan heb je inderdaad wel erg korte LF als je NOD pas over een week zou zijn. Wat vervelend..
 
 
Als dit echt mijn menstruatie zou zijn dan zou ik een LF hebben van 8 dagen lees overal dat 10 wel echt het minimale is. Even afwachten wat het bloedverlies gaat doen de komende dagen. Vanmiddag is het weer een soort van gestopt. Maar vanochtend was ik wel zeker van een menstruatie.
 
@noenoe, oohhh wat spannend, hopelijk de afgelopen dagen tijdens vakantie ook gezellig gehad! Ze zeggen dat je ideaal genomen al ongeveer 6 dagen voor je eisprong kans maakt omdat het zaad wel even kan overleven, dus misschien valt het mee voor je! Ik duim voor je!
 
[quote quote=10588993]Ik duim voor je Juliatjee dat hij toch positief is! ?[/quote]
Wat lief! Dankjewel ? 
jouw NOD schiet ook aardig op. Jij gaat niet eerder testen? 
 
Terug
Bovenaan