NOD november 2022

Juliaatje mijn nod is 6-nov.
Ik heb meestal 4 dagen voor mijn menstruatie lichtbruin bloedverlies. Dinsdag krijgen wij vrienden op bezoek dus als er woensdag nog niets is.. ga ik denk ik dan testen!
 
@SLG dus ook al een tijdje bezig dus? Vet balen zeg! ?
@noenoe of... seks in het vliegtuig? Heb je toch een mooi verhaal ? goede terugreis!  En benieuwd naar je ov test
 
Slg , ik heb 2x na 11 dagen mijn menstruatie gekregen schijnt ook op het randje te zijn.. maar van jou is inderdaad wel echt kort. Hopelijk is het niet doorgezet? 


juliaatje, heb je deze ochtend gestest weer ?
 
noenoe , ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan veilig thuis? Stel dat je vandaag de test positief hebt/had maar afgelopen dagen gewoon lekker genoten hebt dan is het sws goed toch!!
 
Mijn test is vandaag weer minder dus gister of eergister was mijn piek !! Laten we 11/12 november aanhouden dan als me NOD! Pff heel spannend weer 
 
De SLG heeft je menstruatie nog doorgezet?
Noenoe al een positieve ovulatietest?
Juliatjeee nog getest vanmorgen?
Minimin spannend! Dat wachten is altijd het minste hé
 
[quote quote=10589092]
De SLG heeft je menstruatie nog doorgezet? Noenoe al een positieve ovulatietest? Juliatjeee nog getest vanmorgen? Minimin spannend! Dat wachten is altijd het minste hé
[/quote]
Nee ik durf niet! Wel enorm last van m'n borsten ? 
 
[quote quote=10589031]Slg , ik heb 2x na 11 dagen mijn menstruatie gekregen schijnt ook op het randje te zijn.. maar van jou is inderdaad wel echt kort. Hopelijk is het niet doorgezet? juliaatje, heb je deze ochtend gestest weer ? noenoe , ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan veilig thuis? Stel dat je vandaag de test positief hebt/had maar afgelopen dagen gewoon lekker genoten hebt dan is het sws goed toch!![/quote]
Wat lief dat je het vraagt, maar nee nog niet getest durf niet haha
 
Juliatjeeee herkenbaar? vind het met symptomen ook altijd zo lastig, veel komt ook wel weer overeen met aankomende menstruatie.. Wanneer was je NOD ook alweer?
 
Terug
Bovenaan