NOD november 2022

Ja denk wel echt dat het doorzet helaas! Ik heb toch de huisarts gebeld volgens mijn parent moet ik er niet teveel drukte om maken. Ik wil alleen gewoon zeker weten welke gevolgen het heeft en wellicht is het ook makkelijk op te lossen. 


oh Juliatjeee wat spannend zeg, meestal neemt je HCG per 2 dagen toe toch? Dus misschien morgen lekker testen dan zie je misschien een groot verschil? Hoop het voor je! 


succes met het wachten Minimin! 
 
Hou ons maar op de hoogte Juliatjee! Die symptomen maken mij altijd 'gek' blij als ik even een paar dagen niets voel haha dus begrijp je heel goed.
Spannend Minimin, duimen maar!
SLG even inchecken met de huisarts kan nooit geen kwaad. Ben benieuwd naar de uitkomst.
 
 
Ben thuis en net getest en dikke streep! Dus hopelijk komt het er vanavond nog van ? Heb zaterdag nog wel seks gehad maar toch hè voor de zekerheid ? TMAAM die hokjes van het vliegtuig zijn echt te klein haha.  Minimin ik ga je snel volgen op dat wachtbankje. Wanneer zou dan 1dpo zijn? Overmorgen? (woensdag?)  Julia hou ons op de hoogte! SLG o jee.. hoop niet dat het door gaat zetten. Ik had laatst een LF van net 10 dagen. Was wel zwanger geraakt. Helaas een vroege ms. Maar mijn cyclus is meteen weer prima op orde gekomen gelukkig. Hoe is het met Panda en Magzie?
 
 
Aaah SLG wat balen!!! :( snap wel dat je in zit over die korte lf. Wellicht kan het inderdaad makkelijk opgelost worden!
Hahahaa Noenoe, nou wel heel fijn dat je dan nu precies de dikke streep hebt en niet gisteren! :)
Hier alles goed... Ik heb dus weer steeds steekjes links onder in mijn buik, wat ik de dagen voor mij ovulatie dus ook had. Toen dacht ik ik voel het eitje groeien of zo.. Maar nu heb ik het dus weer. Ik was vroeger altijd heel goed in biologie maar nu denk ik steeds ehh waar zitten ook alweer je eierstokken en zo ? verder beetje last van mijn borsten en nog steeds veel afscheiding. Maar ja heb continu wel klachten na ovulatie.. Pfff nog anderhalve week wachten. Duurt langgg! 
 
Wauw! Wat is er inmiddels alweer veel bijschreven, dank voor de lieve berichtjes allemaal. Blijkt dus dat het wellicht toch geen ontsteking was. 3 keer naar het ziekenhuis geweest. Oorzaak onbekend. Maar positieve aan dit verhaal is dat alles in orde is om gewoon door te gaan met onze kinderwens. Vandaag dan ook na lang gewacht te hebben een positieve CB ovulatietest (die doet natuurlijk de 2 meest vruchtbare). Die van de action begint op te lopen. Dus ik denk dat vanavond of morgenochtend de piek is! Toch heel fijn om te zien dat mijn lichaam mijn cyclus weer heeft opgepakt. Echt later dan verwacht, maar alsnog heel fijn na zo een miskraam. Wanneer zou dan mijn NOD moeten zijn? Heb geen idee, ze zeggen 14 dagen na de piek? Ik doe iig weer mee ook deze ronde. Kans zal klein zijn, maar we gaan ervoor! 
@NVlinder, wat balen dat het deze ronde niet gelukt is..... hopelijk mag je mooi het nieuwe jaar ingaan straks! 
@Noenoe, wat super positief, wij gaan een beetje gelijk op. Spannend!! Hopelijk heb je ondertussen lekker genoten van je vakantie. Fijn ook om te zien dat je test dan nu positief is, kun je er lekker tegen aan nog haha
@Pandalover, wat goed dat je in de middag en avond test nu. Dat werkt bij mij ook. Heb toch heel vaak tegen de middag/avond mijn piek. Hopelijk hierdoor een mooie ronde voor jullie! 
Ik lees weer even wat regelmatiger mee, anders mis ik een hoop haha! 
 
Hej Kaat, wat fijn dat alles ok is! En je weet maar nooit. Het zou zomaar kunnen gebeuren. Gezellig samen op het wachtbankje ?
 
@kaat klinkt positief! Fijn dat je gelijk door kan, je hoort best vaak dat het heel snel weer raak is! Duimen!
 
 
 
Ik ben super moe, onwijs honger, veel plassen, gister een stemmingswisseling (lees: even chagrijnig ?), ook gauw emotioneel, hoofdpijn, duizelig en last van m'n rug! Wel het idee dat m'n lichaam keihard aan het werk is. Maar goed dit is natuurlijk ook wat ik hoop. Ben benieuwd of ik komende 2 dagen de innesteling voel!! ??
 
Terug
Bovenaan