NOD november 2022

SLG ben benieuwd wat er uit komt. Misschien is het inderdaad makkelijk op te lossen!
Noenoe 1 dpo is dag na ovulatie dus dat zou dan voor jou woensdag zijn als je test vandaag positief is! 

Pandalover spannend! Wachten duurt altijd zo lang. Hoeveel dpo ben je nu?
Kaat fijn dat je ov test positief is! Succes! NOD is meestal ongeveer 14 dagen na ovulatie.
TMAAM spannend!! Wanneer is je NOD?
Gezellig om er zo met z'n allen over te kunnen kletsen! Vandaag 8 dpo en afgelopen dagen wat last gehad van een beetje bloed/bruine afscheiding, maar sinds gister helemaal gestopt. Heb dit wel vaker een paar dagen voor mijn menstruatie begint maar dan is er toch iets meer (oud) bloed en nu dus helemaal gestopt.. Dus hopelijk een goed teken ??
 
 
@zonnestraalje, spannend, hopelijk is dat juist een goed teken voor je! Nog even wachten voor je kan testen. Ga je echt wachten tot je NOD? of wil je daarvoor al testen? 
Ik hou dan denk ik rond 14/15 november aan als NOD. We gaan het weer meemaken allemaal.
@TMAAM: dat zijn een boel signalen, hopelijk is het raak! Voor hoeveelste kindje ga jij? 
 
 
@zonnestraaltje do 10 nov pas. Even aankijken aankomende dagen en anders ga ik zondag 6 nov al testen. Zo moeilijk dat wachten en ook zo bang voor teleurstelling hoor pfff 
 
@kaat 2e kindje, die is nu 16 maanden. Bij hem was het ook ongeveer 3e of 4e keer raak (maar bij hem geen mk gehad) dus ben benieuwd!
 
Spannend voor een hoop van jullie komende week! Ik duim mee! 
voor degene die ook (ooit) een miskraam hebben gehad, mijn menstruatie is deze keer echt mega heftig! Normaal heb ik altijd 2 dagen bloedverlies en dan nog 3 dagen een beetje, maar deze keer echt al 3 volle dagen heftige bloeding! Dat ik zelfs 's nachts eruit moet om te verwisselen. Dat heb ik echt al járen niet gehad! Herkenbaar? 
 
[quote quote=10589146]
Hou ons maar op de hoogte Juliatjee! Die symptomen maken mij altijd ‘gek’ blij als ik even een paar dagen niets voel haha dus begrijp je heel goed.
Spannend Minimin, duimen maar!
SLG even inchecken met de huisarts kan nooit geen kwaad. Ben benieuwd naar de uitkomst.
 
[/quote]
Heb een digitale gehaald... wilde een early doen, maar die waren op... ben morgen 10/11 dpo.... alleen durf niet.. maar wil ook wel weer testen omdat het miss morgen nog 'negatief' kan zijn maar dat ik miss later nog positief test.. snap je? Hoe gaat t met jou? 
 
Terug
Bovenaan