NOD november 2022

Goedenavond allemaal :)
Vandaag had ik helemaal geen klachtjes en voelde ik me eigenlijk weer heel 'normaal' haha. Geeft mij dan weer twijfels of er überhaupt iets aan het gebeuren is. Ik ben denk ik ook gewoon vreselijk verwend, bij mijn vorige zwangerschappen was ik bij de eerste ronde zwanger (zelfs na een miskraam). Zou natuurlijk gewoon kunnen dat het dit keer wat langer duurt.
 
Hopelijk voelen jullie je allemaal goed (of niet en heeft dit een goede reden ?)
 
Juliatjeee ik begrijp je heel goed hoor! Ik zou je gevoel volgen en anders nog even wat afleiding zoeken tot nod? 
Makkelijk praten ik weet het.?
Hier alles rustig. Afentoe wat krampjes en gerommel maar dat heb ik sowieso vaak en snel dus dat zegt weinig.
Verder een beetje moedeloos om eerlijk te zijn.. in de afgelopen 7 keren kwam 'gewoon' mijn menstruatie dus waarom zou het nu anders zijn. Soms geloof ik er even in maar durf het ook niet te hopen zeg maar.. cyclus stabiel, ovulatietest duidelijk 1 dag positief, goed geklust..  maar dat schijnt niet uit te maken voor mijn gevoel. 
We gaan het zien eind van de week!
 
 
 
[quote quote=10589331]Juliatjeee ik begrijp je heel goed hoor! Ik zou je gevoel volgen en anders nog even wat afleiding zoeken tot nod? Makkelijk praten ik weet het.? Hier alles rustig. Afentoe wat krampjes en gerommel maar dat heb ik sowieso vaak en snel dus dat zegt weinig. Verder een beetje moedeloos om eerlijk te zijn.. in de afgelopen 7 keren kwam ‘gewoon’ mijn menstruatie dus waarom zou het nu anders zijn. Soms geloof ik er even in maar durf het ook niet te hopen zeg maar.. cyclus stabiel, ovulatietest duidelijk 1 dag positief, goed geklust.. maar dat schijnt niet uit te maken voor mijn gevoel. We gaan het zien eind van de week![/quote]
We zitten in hetzelfde schuitje dus... nou laten we hopen!  ? Ik ga morgenochtend wel testen... ben dan 11 dpo! Voor nu lekker slapen ? 
 
Elke cycle is weer een nieuwe kans! Dus positief blijven ?
 
Hmm ik twijfel om te testen... veel buik en rugpijn gehad vandaag... nog geen bloedverlies. Alleen zondag heel donkerbruin... m'n urine is ook niet geconcentreerd genoeg, want moest super nodig plassen en vannacht ook.. dus het is niet super geconcentreerd en het is niet een gevoelige test... wat zal ik doen? 
 
@juliatje lastig!! Als je echt zwanger bent, dan pakt die hem wss alsnog! Alleen misschien niet zo'n donkere streep als dat je hoopt! Ik ben heel nieuwsgierig! Hoop echt op en positieve test!
 
Juiaatje, doe de test ! Als hij paar dagen geleden ook minimaal positief was is hij dat nu ook en dan wat duidelijker!
 
Wat gaat het hard met de reacties hier haha! Ik had gister gereageerd maar zie mijn reactie niet meer staan. dus maar even opnieuw 
Oh Zonnestraaltje ik hoop inderdaad dat het een goed teken is! Ik duim voor je!
En Noenoe is het gister nog gelukt? Snap wel dat je er een wat geruster gevoel op hebt om het nog even gezellig te maken. 


TMAAM klinkt inderdaad alsof je lichaam hard aan het werk is!
Zo spannend Juliatjeee ik snap inderdaad je spanning wel, doe vooral wat goed voelt, testen of niet je hebt er uiteindelijk toch geen invloed meer op! 


Hier van de huisarts te horen gekregen dat de LF elke cyclus anders kan zijn. Al is het nu dus al een paar cycli achter elkaar. Gezond leven, niet teveel mee bezig zijn etc. Dat laatste is makkelijker dan gedaan natuurlijk. In januari zijn wij een jaar bezig mocht het dan niet gelukt zijn dan terug komen. Dus nu vol goede moed door voor de volgende ronde. Mijn NOD is als het goed is wel nog in november omdat ik nu al vrij snel was. Dus ik blijf lekker mee lezen en kletsen! 


Blijf duimen voor jullie ??
 
Terug
Bovenaan