NOD november 2022

@Juliaatjeee wat balen dat je test negatief is. Maar.. ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een dag een negatieve test en de volgende dag voor de zekerheid nog getest en toen wel positief.. dus kan nog alle kanten op als je nog niet ongesteld bent. Bij mij werd ook echt alleen de early de eerste dagen positief. 
@NVlinder, bij mijn vm had ik wel echt dikke stolsels naast alleen het bloedverlies. Maar het kan natuurlijk wel, dat je in een heel vroeg stadium zat.. hopelijk gaat het vandaag al iets beter? 
 
[quote quote=10589351]@Juliaatjeee wat balen dat je test negatief is. Maar.. ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een dag een negatieve test en de volgende dag voor de zekerheid nog getest en toen wel positief.. dus kan nog alle kanten op als je nog niet ongesteld bent. Bij mij werd ook echt alleen de early de eerste dagen positief. @NVlinder, bij mijn vm had ik wel echt dikke stolsels naast alleen het bloedverlies. Maar het kan natuurlijk wel, dat je in een heel vroeg stadium zat.. hopelijk gaat het vandaag al iets beter?[/quote]
Jaaaa, ben nu 11 dpo! Dus houden moed 
 
[quote quote=10589394]Juliatjeeee wat balen.. Het is nog vroeg dus kan nog alle kanten op. Misschien op NOD nog eens testen?[/quote]
Jaa doe ik zeker! 
 
Juliatjeee misschien komt je Hcg gewoon traag op gang? Lijkt mij dat dit ook per persoon kan verschillen.
Duim in ieder geval mee.
 
Hmm jammer mijn reactie van vanmiddag is verdwenen.
@juliatje balen maar het is nog vroeg, misschien over 3 dagen!? Is er een reden dat je zo vroeg wou testen?
Ik had verwacht dat ik wat zekerder zou zijn over mijn zaak maar ben toch wel onzeker. "Helaas" geen krampen of iets te bekennen. Wel mega rugpijn (wel herkenbaar van vorige zwangerschap), vanochtend steken in de rug en vanmiddag even steken in één borst... Tip van Flip, op bol com heb je nu 2 cb testen met weken indicatie voor maar 12 euro.
 
Ik heb net positief getest!! Voelde sinds 2 dagen hele lichte krampjes/steekjes onderin m'n buik. Werd vandaag echt helemaal gek van mezelf, dus dacht ik doe een test en dan weet ik het zeker. Had echt verwacht dat ie negatief zou zijn, maar dacht dan kan ik het uit m'n hoofd zetten en weet ik het zeker. Opeens verschijnt er een 2e streep op de gevoelige test!! Heb echt net getest, dus niet eens met ochtend urine, dus morgen zal ie wel meer knallen. Kon het echt niet geloven dus ook maar CB test gedaan en die geeft 1-2 weken aan!! Ben zo blij, had dit echt niet verwacht!
Hopelijk testen jullie ook allemaal snel positief!! ?
 
Terug
Bovenaan