NOD november 2022

Oh @zonnestraaltje wat goed!! Zo fijn!! Gefeliciteerd!!! ik wens je een hele fijne zwangerschap!
En dat bied perspectief! Totaal niet zien aankomen en dan toch positief en zo laat krampjes enz. Mijn rugpijn is niet persee heel laag of zo dus dan denk ik weer eerder Corona dan een zwangerschap ?? 10 nov pas Nod maar denk as zondag 6 nov testen met early test ????? Ik ben er te veel mee bezig dus zal wel niet.. voel wel hele tijd plopjes in m'n buik 
 
@Zonnestraaltje, wat superrr fijn!!! Gefeliciteerd!!! Hopelijk een knaltest morgen, maar dit is al zo fijn. Geniet ervan! ?
 
Yeehh zonnestraaltje wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!
Hier ook allerlei plopjes en steekjes onder in mijn buik.. En nog steeds veel witte afscheiding. Ach ik weet het niet. Ene moment denk ik echt dit voelt goed en heb ik er vertrouwen in en volgend moment denk ik, de rondes dat ik niet zwanger was had ik ook juist last van mijn borsten/rug zoals nu dus het zal wel niet. GRRR. Je word er toch gek van!
Ik zit nu op 5dpo dus het kan nu pas überhaupt gaan innestelen.. 
 
[quote quote=10589510]Ik heb net positief getest!! Voelde sinds 2 dagen hele lichte krampjes/steekjes onderin m’n buik. Werd vandaag echt helemaal gek van mezelf, dus dacht ik doe een test en dan weet ik het zeker. Had echt verwacht dat ie negatief zou zijn, maar dacht dan kan ik het uit m’n hoofd zetten en weet ik het zeker. Opeens verschijnt er een 2e streep op de gevoelige test!! Heb echt net getest, dus niet eens met ochtend urine, dus morgen zal ie wel meer knallen. Kon het echt niet geloven dus ook maar CB test gedaan en die geeft 1-2 weken aan!! Ben zo blij, had dit echt niet verwacht! Hopelijk testen jullie ook allemaal snel positief!! ?[/quote]
Wauw dat meen je niet!!! Gefeliciteerd ? ? 
 
Net negatief getest... bleh verlies ook klein beetje bruin bloed.. echt een druppel ofzo ? maar hoop niet dat dit het 'einde' betekend. Morgen 12 dpo of 11.. weet natuurlijk nooit wanneer m'n ei precies is gesprongen 
 
Terug
Bovenaan