NOD november 2022

Oh bah @Juliatje maar hoeft ook niet persé iets te betekenen. Zonnestraaltje had ook eerder bloedverlies en nu een positieve zwangerschapstest! :D
Maarja is toch altijd onzeker zo voor de NOD allemaal. En we kunnen niks anders doen dan afwachten. 
Morgen moet ik weer naar werk, eerste dag na de vakantie. Hoop dat het voor afleiding zorgt. Hoewel de 2e wachtweek altijd het ergste is. Deze 1e week zal ik wel doorkomen. 
Volgende week gaan jullie ook  al mijn vage klachten/ symptomen horen lol. 
 
Wat fijn gefeliciteerd zonnestraaltje!
Hier ook wat steekjes en verder niets bijzonder. Net een heeel klein beetje bloed bij afgeven 4 dagen voor nod..
Dus ben bang dat ik mijn normale patroon oppak helaas.
 
Hoi! Ik praat graag mee! Deze maand 1e poging tot 1e zwangerschap. Ben nu 3dpo, ovulatie gevonden met ovulatietest :) Kan nu al niet meer wachten tot ik kan testen! Half september gestopt met pil en daarna 2 korte cycli gehad van ongeveer 23 dagen dus het is nog een beetje uitvogelen wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Had het idee dat mijn luteale fase aan de korte kant was dus dat vind ik wel spannend!  Lees graag met jullie mee! Ik hoop het zoo! Groetjes, Joy 
En natuurlijk heel erg gefeliciteerd Zonnestraaltje!
 
Welkom JoyE in de groep. 

Ik had gister ineens wat krampen en pijnlijke borsten. S'avonds wat helderbloed en best veel? Lijkt toch anders dan voorgaande cyclus. Vandaag voel ik mezelf prima en minimaal tot geen bloed.

Ik twijfel over morgen testen of wachten richting het weekend. Ik verwacht nod op 6/7 november dus kan een innesteling zijn geweest. 
Ik maak mezelf gek! Iemand tips? ?
 
@JoyE, welkom! Spannend. Hopelijk mag het snel lukken voor je. Wel al heel fijn dat jij je ovulatie gevonden hebt.
@Klavertjes, jeetje, dat klinkt wel als innesteling. Ik zou ook testen met een early test 2 dagen van te voren (als je kan wachten tot die tijd). Ik vond dat zelf heel lastig en had ook eerder getest, maar toen kwam er toch negatief uit.. Maar bij iedereen natuurlijk anders en met sommige kan je al 4 dagen eerder testen..... dus ik zou vooral doen wat voor jou goed voelt! afgaan op symtomen is zo lastig. Ik dacht 100% dat ik ongesteld ging worden en ik was zwanger. Maar ik begrijp het heel goed!! Het is nu echt heel spannend voor je. Ik hoop echt op goed nieuws voor je! 
Mijn ovulatie heb ik ook goed gevonden, 1 november was de actiontest ook duidelijk positief. Nu loopt het streepje al af. Dus we gaan het misschien nog eens gezellig maken maar voor mij is het nu ook afwachten! 
@Juliaatje, heb je nog getest? 
@TMAAM, het blijft lastig he om jezelf niet gek te maken. Bij mij hielp het echt om het ergens op te schrijven. Heb voor mezelf een soort van "dagboek". En vooral afleiding, maar goed, ik weet hoe moeilijk dat is... hopelijk zijn het mooie voortekenen!
@Pandalover, voor jou is het ook spannend! Hopelijk is het een innesteling. 
We houden de fingers crossed!! 
 
Terug
Bovenaan