NOD november 2022

Hai iedereen. Ik schuif ook lekker aan, dit is voor mij de 2e ronde, vorige ronde helaas een biochemische zwangerschap. Heb mijn ovulatie waarschijnlijk de 30e gehad. Ik hou mijn cyclus bij met een app en vaak klopt het ook met 1 a 2 dagen verschil. We hebben wel haast elke dag geklutst dus hoop dat het raak is haha. NOD is de 13e, so fingers crossed.
 
Heel veel succes aan iedereen deze ronde en voor hen bij wie het al raak is, GEFELICITEERD :D
 
@JoyE welkom! Spannend!
@klavertjes klinkt goed!! Spannend! Ben benieuwd of je je kan inhouden, ik zou eerder testen haha!
@kaat ja super lastig! Gelukkig nu werken tot vanavond laat ?
@panda hoe gaat die bij jou??
ik ben heel duizelig!! Was ik vorige zwangerschap ook! 
 
Ohh klavertje dat klinkt inderdaad goed!! In principe zou je paar dagen na innesteling positief moeten kunnen testen dus ik zou ook tot 2 maanden terug gezegd hebben lekker vroeg testen (bij mijn eerste 2 zwangerschappen op 11dpo positieve test). Maar na mijn vmk toch wat voorzichtiger, wil echt niet meer voor NOD testen.. Al zegt het natuurlijk niks en kan het alsnog met 5 weken of zo misgaan maar ja.
Oehh TMAAM duizeligheid herken ik ook van mijn zwangerschappen ja! Hier helaas nog niet duizelig hahaha. Afscheiding lijkt nu weer minder te worden na 3 dagen echt flink wit romig /beetje geel (ieuw sorry!).
Nu af en toe last van mijn borsten en vandaag... Honger honger honger! Dus ik hoop dat mijn lichaam hard aan het werk is haha! 
 
@Klavertjes ooh die onzekerheid ook altijd. Als je de kracht hebt om te wachten zou ik je nod afwachten. Anders gewoon testen met een early idd. 
@Joye welkom! Ook op het wachtbankje, succes!
Ik ben vandaag 1dpo en had net een licht streepje bloedverlies bij afvegen. Wat is dat dan weer? Nog nooit gehad ... pfffff 
 
Dank iedereen! Gloria ook welkom! 
@Noenoe dat klinkt inderdaad als een ovulatiebloeding. Dat had ik vorige cyclus ook. Deze keer niet.. weet ook niet zo goed wat dat betekent. 
Leuk om te lezen dat jullie ook al snel allerlei dingen voelen haha. Ik heb pas een paar dagen geleden mijn ovulatie gehad maar voel nu steeds een opgezette onderbuik en steekjes/krampjes. Zal wel tussen mijn oren zitten. 
Echt lastig om er niet teveel mee bezig te zijn.. 
 
 
 
Hoi allemaal, ik lees dat jullie er ook veel mee bezig zijn.
Ik vind het deze keer behoorlijk lastig merk ik om er minder of niet mee bezig te zijn. Betrap mezelf weer op symptomen opzoeken etc terwijl ik pas op 4dpo zit haha. Ik durf eigenlijk ook niet heel goed hoop te hebben omdat ik weer bang ben voor teleurstelling. Vermoeiend soms hoor...
 
Oh meiden!! Ik voel echt kramp onderin (zoals zeurende menstruatie kramp voelt) en echt last van m'n onderrug! Duizelig met vlagen! Moe en kan weinig hebben. Zo spannend dit!
@noenoe klinkt idd als ovulatie bloeding! ??
@gloria ook welkom! ?
 
Terug
Bovenaan