NOD november 2022

@TMAAM, wat spannend!! Dat klinkt echt heel goed! 
@Noenoe, inderdaad misschien een ovulatiebloeding, misschien wat gevoeliger na de MK?
@Gloria, leuk dat je aansluit! 
@Pandalover, hopelijk zijn het inderdaad symptomen van je lichaam die hard werkt voor de innesteling... :D
Ik dacht vandaag ga nog maar een ovulatietest doen, maar hij is toch echt nog best donker achteraf. Iemand daar ervaringen mee? Een langere LH-piek? Vind het zo spannend na die mk. Probeer er zoveel vertrouwen in te hebben, maar vind het echt lastig merk ik. Ook lastig om het los te laten.. daardoor bang dat het dan weer niet gaat lukken. Heel irritant haha. 
 
Nou ben blij dat ik niet de enige ben die zichzelf gek maakt haha! Sinds vanmiddag dus ook mega droge mond!! :O dat was andere keren 1 van eerste symptomen.. En dus ook nog steeds beetje steekjes links onderin, nog steeds op dezelfde plek en af en toe wat kramp.
Pfff dat kan toch überhaupt niet op 6dpo?!
 
Oeh wat spannend allemaal al die voorzichtige symptomen!
Hopen dat hij lekker positief uitvalt bij iedereen.
Mijn lichaam doet nog steeds anders en eigenlijk voel ik mij dus heel goed.
Wel besloten te wachten met testen.. te vaak die negatieve test dus wil op zijn minst tot vrijdag of zaterdag wachten en kijken wat dat lichte bloedverlies gaat doen.
 
 
Ik zet even de NODs hier weer neer hoor. Heb een reminder nodig want nu gaat het echt spannend worden voor iedereen (hoewel ik wel ECHT 2 weken wil wachten.. Laat me niet vroeg testen hoor! Wil zeker een aantal dagen na NOD pas testen......)
Nvlinder 2 november ?
Juliatjeeee 5 november
SLG 5/6 november
Zonnestraaltje 6 november
Klavertjes 6 november
Magzie 6 november
TMAAM 10 november
Minimin 10 november
Pandalover 11 november
Noenoe 12 november (?)
Evol 12 november
 
 
 
Hallo,
Ik heb ook meegelezen met dit forum en vroeg me af hoe jullie dat doen met ovulatie testen. Ik heb deze maand het zo goed mogelijk bij gehouden en ik denk een piek gevonden te hebben op 31 okt. maar ook licht keelontsteking gehad en dus rond die tijd thuis gezeten. Waardoor ik toch wat minder structureel water drink. Ik heb wel mijn best gedaan, maar nu ben ik bang dat ik die dag gewoon wat minder gedronken heb... Hoe lang testen jullie door met ovulatie testen? 1e cyclus een mk gehad 2e cyclus was lang en niet echt duidelijk een ovulatie gevonden.
Als dat de ovulatie was dan zou 14 nov mijn NOD zijn... 
 
Ik gebruikte een digitale ovulatie test, deze gaf piekvruchtbaarheid aan op de dag dat ik ook van dat eiwit afscheiding had. Hebben de testen met streepjes de voorkeur boven de digitale? Ik vond die digitale wel handig en heb er vertrouwen in dat hij nauwkeurig was. 
Mijn NOD is 12 november verwacht ik :) 
Leuk om iedereen te volgen! 
 
Hier nog steeds niet echt bloed, af en toe bij t afvegen wat donkerbruin... super last van m'n borsten en rugpijn. Vanochtend negatief getest... morgen 12 dpo! Dus t wordt spannend 
 
Goedemorgen wow super veel gemist!! 
welkom iedereen die nieuw is super spannende tijd. 
noenoe 6dpo? Maar ik zit op 4 hoe kan dat jou nod is later dan die van mij toch?
Juliaatje super spannend hoor!!
 
Terug
Bovenaan