NOD november 2022

Goedemorgen wow super veel gemist!! 
welkom iedereen die nieuw is super spannende tijd. 
noenoe 6dpo? Maar ik zit op 4 hoe kan dat jou nod is later dan die van mij toch?
Juliaatje super spannend hoor!!
 
Noenoe haha ja echt pff kleine is elke dag 5 uur wakker echt top die wintertijd!
 
ik bedoel natuurlijk pandalover excuse me hahaa
 
@pandalover droge mond heb ik ook wel trouwens, wist niet dat dit een symptoom was. en 6dpo zou wel kunnen hoor, innesteling is tussen de 5 en 12 dagen. Ik was gister ook 6dpo en voelde het ook echt heel duidelijk. 
@klavertjes laat het maar gauw 6 nov zijn!!@togaedfenix welkom!! Ik heb deze cyclus 8 dagen lang getest, toen waren ze weer op! Anders had ik miss nog even doorgetest totdat die weer wit was.
Bedankt voor het nieuwe overzicht @noenoe! Spannend aankomende week!
@JoyE blijft lastig die ovulatie testen! Ik had die van de action en die waren prima! Maar mocht het nu niet gelukt zijn wil ik volgende ronde ook die digitale van cb.
@juliatje nog steeds spannend! Hopelijk wordt die nu toch gauw positief!
Hier nog steeds beetje duizelig en misselijk en erg last van m'n rug.
 
Dank iedereen! Oh wat is het weer spannend. Ik probeer er dit keer ook echt niet mee bezig te zijn en laat het allemaal op me af komen, maar hoe dichter je bij je NOD komt, hoe spannender het natuurlijk wordt haha. 
Hier btw niet echt syptomen, alleen de week van mijn ovulatie wat buikpijn gehad.
Noenoe, kan je mij ook erbij zetten NOD 13 november ?
 
@pandalover, ik had ook een droge mond en echt last ook van droge ogen. Draag zelf lenzen dus dit merkte ik wel echt heel snel ook. 
Nu na deze ronde voel ik me heel anders, ik ga het op me af laten komen. Voelde de vorige keer al heel snel kwaaltjes, steekjes etc. Nu niks. Dus we gaan het meemaken. Ik ben ook nog wel erg vroeg.
Ik ga uit van mijn NOD 15 november, dus dan ben ik mooi een van de laatste. Spannend iedereen... ik zie al mooie symptomen voorbij komen! 
 
@JoyE, ik gebruik trouwens die van de action regelmatiger. Maar, die van CB geeft vaak al één dag eerder mijn piek aan dan die van de action. Dus dat kan fijn zijn, kan je ook onzeker maken... vooral doen wat je fijn vind! 
Ik heb ze allebei in huis en gebruik die van de CB eigenlijk als ik zeker weet dat ik iets voel. Die van de action gebruik ik regelmatiger om te checken hoe het oploopt en afloopt. Het komt uiteindelijk op hetzelfde neer natuurlijk. Maar ik vind het zelf ook wel weer interessant en die van de action kosten ook niet zoveel. 
 
Ja die van Cb zijn wel prijzig. Het was de eerste keer dat ik überhaupt ovulatietest ben gaan gebruiken dus weet ook niet hoe die van de action zijn. Misschien doe ik ze volgende keer beide tegelijk haha. Ik had nu ook wel op m'n afscheiding gelet en dat was echt van dat gelei (ieuw) dezelfde dag dat test positief was. Ik vind het ook wel interessant om zo allemaal bij te houden en mee te maken haha. 
Ik ben nu 4dpo maar voel allerlei steekjes in m'n onderbuik die ik niet ken. Ook hele opgeblazen buik en gisteren had ik het ijskoud. Ben benieuwd of dat al symptomen zijn haha. Al is het nog veel te vroeg natuurlijk.. 
 
Terug
Bovenaan