NOD november 2022

Hej Kaat mijn app geeft ook 15 aan als nod maar dat klopt niet. Waarschijnlijk moet het rond de 12e zijn..maar ik wil eigenlijk wachten tot minstens de 20e lol. Red ik natuurlijk nooit maargoed. Wanneer ben jij van plan te testen?
JoyE ik heb nu de testen van Kruidvat gebruikt. Vond ik best fijn.
Gloria ik ga je erop zetten. Panda ik heb je lijstje over genomen sorry haha. Je mag hem wel terug hoor :)
Mini 5u! Pff wat een ellende. Die van mij hebben nog jetlag van de vakantie.  Die kunnen hun bed juist niet uitkomen. 
 
@JoyE, hopelijk is het niet nodig voor de volgende ronde en is het gewoon raak natuurlijk! 
@Noenoe, ja ik had een duidelijke streep op 1 november, dus ik denk dat het 14/15 is. Mijn app zegt zelfs 16 (omdat de test 2 ook nog positief was) ?. Maar door de mk wil ik eigenlijk ook niet eerder testen..... hoop eigenlijk dat ik het in me heb om te wachten tot minimaal de 14de. Maar liever test ik nog later net als jou alleen weet nu al dat me dat niet gaat lukken. ? het blijft zo spannend.... 
 
Even een update! Nog steeds niet ongesteld... meestal word ik dat op 12 dpo wel... ?‍♂️ maar ook geen positieve test helaas. 


hoe gaat t bij jullie? Kunnen jullie je nog wat inhouden op te testen?
 
of druk aan het 'symptom spotting'? 
 
Oooh leuk dit! Ik sluit aan.
Jonge dame van 24, 3e ronde voor een eerste kindje. In juni bij 8 weken en in september bij 5.5 week een miskraam gehad.
Verloskundige en gynaecoloog zeggen dat het er allemaal heel 'gezond' uitziet van binnen en mijn lichaam heel snel hertelt. Heb ook geen 'problemen' met zwanger worden. Dus hopelijk volgende week woensdag weer een positieve test ! Wij hebben verder nog geen onderzoeken laten doen om erachter te komen of er misschien oorzaken zijn voor de miskramen.
De eerste 2 zwangerschappen heel veel bezig geweest met het oppikken van signalen etc, nu helemaal niet. Heel anders dan de afgelopen 2 keren dus. 
Ik hoop op mooie testen voor iedereen :)
 
Nvlinder 2 november ?
Juliatjeeee 5 november
SLG 5/6 november
Zonnestraaltje 6 november
Klavertjes 6 november
Magzie 6 november
TMAAM 10 novemberMinimin 10 november
Pandalover 11 november
Noenoe 12 november (?)
Evol 12 november
Gloria 13 november 
 
 
@Kaat ik had de 31e mijn piek. Maar heb late eisprong en korte LF de laatste tijd. Vandaar dat ik denk 12e maarja snap niks meer van cyclus dusnzou zomaar anders kunnen zijn. 
Jeetje Moois.. wat een begin. Hoop dat het snel goed gaat!
 
O wat irritant @juliatje! Jammer dat je nog geen positieve test hebt. We blijven duimen!
@mooisvindenwesamen vervelend en heftig zeg van die miskramen. Dus volgende week Woe 9 nov jouw dpo? Spannend weer! ??
@mini en @noenoe leuk hè die klok! Vr-ese-lijk... wie dat verzonnen heeft? Pfff ?
Ik voel me vandaag anders, beetje misselijk en duizelig en beetje maagzuur (nu al!??). Ik voel ook m'n borsten maar niet zozeer zeer of zo.
De app zegt do 10 nov nod maar sensi zegt Woe 9 Nod en za 5 nov early test. Ik ga zondag 6 nov early test doen. Nog maar 3 nachtjes! ?????
 
Terug
Bovenaan