NOD november 2022

Juliaatje nog steeds geen bloed is goed! 


tmaam ja nou sorry maaar het moet echt afgeschaft worden haha wat een ellende !!nog 3 dagen dan testen spannend hoor !!
 
mooisvindenwesamen wat naar 2 miskramen maar wat fijn dat je wel verder kan en hopelijk gaat het deze keer goed 
 
Hahaha Noenoe goed bezig!! Je mag mijn lijstje overnemen hoor! :p
Juliatjeeee wat vreemd dan! Nog geen positieve test maar dus ook niet ongesteld! Nou ja zolang er geen bloed is kan het nog hé!! Wellicht late innesteling!?
Welkom Mooisvindenwesamen! Wat heftig zeg van de miskramen. Hopelijk deze ronde positieve test en dat het nu goed mag gaan!! Spannend!
Ooohhh TMAAM wij gaan echt super gelijk op! Ik heb nog steeds een hele droge mond. Dat was echt eerdere keren mijn eerste symptoom. Maaar ik viel dus vanmiddag toe 2x toe bijna flauw!! Ineens helemaal trillende handen, werd helemaal duizelig. Nou ik hoop dat het een goed teken is haha al vond ik het een beetje eng. Ben wel bekend met flauw vallen door lage bloeddruk maar komt niet heel vaak voor. Ook nog steeds allerlei steekjes onder in mijn buik, af en toe wel af en toe niet. Weet niet wat ik fijner vind. En ik ben moeeee.. Vooral hele moeie benen. En nog steeds honger hahaha wat een drama. Als ik volgende week ongesteld wordt dan wil ik volgende ronde(s) gewoon 0 symptomen haha! Ik weet niet waar ik op moet hopen of ik nou wel of niet iets voel ?
 
Zal 'm nog even een keer updaten :
Nvlinder 2 november ?
Juliatjeeee 5 november
SLG 5/6 november ?
Zonnestraaltje 6 november ?
Klavertjes 6 november
Magzie 6 november
Mooisvindenwesamen 9 november 
TMAAM 10 november
Minimin 10 november
Pandalover 11 november
Noenoe 12 november 
Evol 12 november
Gloria 13 november 
 
Nvlinder 2 november ?
Juliatjeeee 5 november
SLG 5/6 november ?
Zonnestraaltje 6 november ?
Klavertjes 6 november
Magzie 6 november
Mooisvindenwesamen 9 november 
TMAAM 10 november
Minimin 10 november
Pandalover 11 november
Noenoe 12 november 
Evol 12 november
JoyE 12 november 
Gloria 13 november 
 
[quote quote=10590081]Hahaha Noenoe goed bezig!! Je mag mijn lijstje overnemen hoor! :p Juliatjeeee wat vreemd dan! Nog geen positieve test maar dus ook niet ongesteld! Nou ja zolang er geen bloed is kan het nog hé!! Wellicht late innesteling!? Welkom Mooisvindenwesamen! Wat heftig zeg van de miskramen. Hopelijk deze ronde positieve test en dat het nu goed mag gaan!! Spannend! Ooohhh TMAAM wij gaan echt super gelijk op! Ik heb nog steeds een hele droge mond. Dat was echt eerdere keren mijn eerste symptoom. Maaar ik viel dus vanmiddag toe 2x toe bijna flauw!! Ineens helemaal trillende handen, werd helemaal duizelig. Nou ik hoop dat het een goed teken is haha al vond ik het een beetje eng. Ben wel bekend met flauw vallen door lage bloeddruk maar komt niet heel vaak voor. Ook nog steeds allerlei steekjes onder in mijn buik, af en toe wel af en toe niet. Weet niet wat ik fijner vind. En ik ben moeeee.. Vooral hele moeie benen. En nog steeds honger hahaha wat een drama. Als ik volgende week ongesteld wordt dan wil ik volgende ronde(s) gewoon 0 symptomen haha! Ik weet niet waar ik op moet hopen of ik nou wel of niet iets voel ?[/quote]
Ja ik snap er helemaal niks van... morgen 13 dpo... dan zou ik echt ongesteld moeten worden. Ben nog nooit later dan 13 dpo ongesteld geworden. Heb wel lage rugpijn en wat kramp. Verder geen bloed. 


omg wat eng... dat je bijna flauwviel. Je bent bekend met een lage bloeddruk, maar als je het te vaak hebt, zou ik toch even langs de huisarts gaan ? 
 
en heel raar, van die droge mond! Je drinkt genoeg? Hopelijk zijn dit de eerste symptomen van iets heel moois ?
 
Ehmmm ik drink 3 liter per dag ?
Ja over die bloeddruk zeggen ze dat ze niks kunnen met een lage bloeddruk en dat het niet erg is.. Alleen een hoge bloeddruk is ongezond. Ik zorg altijd maar dat ik zoute drop bij me heb maar helpt helaas ook niet altijd ?
 
Terug
Bovenaan