NOD november 2022

Oeh wat spannend zeg bij iedereen! En wat een nieuwe mensen ik hou het niet meer bij.
Op veel positie testen maar!
Ik voel mij eigenlijk nog steeds kiplekker.. normaal mega last van krampen voor de menstruatie en spotting.
Na die 1e hoeveelheid bloed dinsdag alleen nog wat donkere slijm restjes? Klinkt lekker dit..?
Verder gevoelige borsten maar niet extreem. En wat scherpe steekjes in mijn buik afentoe dat is het. 
Ik ga zaterdagochtend testen mocht er dan nog geen bloed zijn. Fingers crossed ?
 
 
Pfff spannend allemaal..
Ik zit nogmaar op 5dpo probeer er niet zo mee bezig te zijn.
@panda ik heb dat ook met flauwvallen en die lage bloeddruk. Kunnen ze ook niks mee. Lastig soms, laats had ik het met het maken van een foam echo, ineens enorme pijn. En dan hup adrenaline, bloedvaten worden wijder en dan ben ik zo weg haha. Wel vervelend soms hoor. Of met snel opstaan ben ik gauw duizelig. Maar verder geen last van, jij?
 
Goedemorgen iedereen! 
vandaag 5dpo woehoeee haha 
 
pandalover neeee flauwvallen lijkt me zo eng pff
 
klaavertje morgen al testen super spannend hoor !
hoe gaat het met de rest ?? Zoveel zitten erbij vind het wel gezellig hoor alleen soms lastig bij te houden haha!
vandaag me kleine half 6 wakker altijd nog beter dan 5 uur pff 
 
Vanachtond getest kon het niet aan..  omowit..? 
En net kwam er ook wat bloed.. ik moet dit weer even processen.. op naar ronde 9 naar.
G
 
@pandalover Oe dat is wel heftig, hoop dan idd dat het wel raak is voor je maar dat je dit niet hele zwangerschap door hebt! Ik heb ook helaas een hele lage bloeddruk, veel last van ook op m'n werk. Altijd zoute drop bij me, zo irritant dat je er verder weinig aan kan doen. Drink je koffie? Of thee met cafeïne? Ik merk hoe meer ik hier van neem hoe duizeliger ik wordt dus drink standaard 1 tot 2 kopjes koffie maar ? en ik drink veel rooibos thee, die is ook altijd zonder cafeïne (las toevallig laatst ook ergens dat het goed was om zwanger te worden ?).
Lage bloeddruk is beter dan hoog maar pfff wat kun je er soms naar van voelen. 

@klavertjes spannend!!! Is het al morgen!? ??
 
Terug
Bovenaan