NOD november 2022

@ Klavertjes ohhh wat balen zeg!! Alvast veel geluk voor de volgende ronde!? 
@Pandalover vervelend dat je zo duizelig bent, hopelijk is het een wel een positief teken!! 
@TMAAM goed om te horen dat rooibos thee goed is! Ik ben er best veel mee bezig wat ik het beste kan eten en drinken en wat niet.. Rooibos drink ik veel ???
Hier vandaag 5dpo. Druk in onderbuik met steekjes blijft. Vandaag ook een beetje labiel voor t eerst haha. Kan vanaf nu gaan innestellen toch? ??
 
 
Ik heb een sportwedstrijd zondag... Nu een beetje bang dat het toch niet zo'n goed idee was. Wat als het daardoor niet goed ingesteld.?. Zou niet moeten uitmaken toch? Het is wel intensief sporten..
 
Goedemorgen iedereen,
@ Klavertjes ahh balen zeg :(! Veel geluk toegewenst voor de volgende ronde, komt helemaal goed!
@ Pandalover ik heb dat flauwvallen ook wel eens, maar bij mij is het gerelateerd aan ijzertekort. Echt vervelend is dat. Nam een tijdje ook van die tabletten, dat hielp wel echt. Zit dat dan wel allemaal goed bij jou?
 
Hier vandaag ook 5dpo. Nog niet echt ergens last van af en toe wat buikpijn en een vaag zeurderig gevoel. Heel spannend, ik blijf duimen voor iedereen!
 
Vandaag voel ik me ziekjes, maar denk dat ik een griepje te pakken heb.
afgelopen dagen had ik soms een klein beetje buikpijn, niet heel erg maar net vervelend. Ook af en toe wat licht in mn hoofd. Over 2 dagen zou ik mijn menstruatie moeten verwachten, vooralsnog geen tekenen dat die eraan komt maar dat kan natuurlijk nog veranderen. Dit weekend wordt het spannend.
Klavertje wat rot! Volgende ronde hopelijk mooi nieuws voor je❤️
 
@gloriaa  ik sport normaal 2 a 3x in de week intensief. Zondag een soort obstacle run in de planning dus dan wordt je ook nat en koud.. maar ook dat doe ik wel vaker, niet elke week of elke maand. 
 
 
Dank allemaal. Ik merk dat het er best wel even inhakt. Had toch ergens een lichtpositieve test verwacht.

Ik denk dat ik morgen of vanavond echt ongesteld wordt. Beetje bloed was alleen vanochtend bij afgeven maar dus wel weer meer dan afgelopen dagen. En nu weer niets.. ook nog steeds geen klachten haha alleen mentaal.. 
@Gloriaa ik persoonlijk heb wel gewoon gesport en gedaan. Ik geloof er in dat je er te veel mee bezig gaat als je jezelf dat soort dingen gaat onthouden. Plus sporten geeft ook een goed gevoel en houdt je lichaam fit. Ik zou naar je lichaam luisteren en stoppen mocht je het idee hebben dat je jezelf in de weg zit tijdens de run.
 
 
Terug
Bovenaan