NOD november 2022

Togaedfenix ah snap wel dat je dat spannend vindt ja! Bij mij eerste zwangerschap tenniste ik 3,soms 4x per week en alles gewoon goed gegaan maar nu deed ik aan pilates en daar ben ik toch mee gestopt omdat dat half op je kop staan voor mij niet zo goed voelde. Als ik echter zwanger ben wil ik wel weer na 1e trimester zwangerschapspilates/yoga gaan doen. Het helpt wel echt goed tegen mijn rugklachten nl.
 
Aahh nee klavertje wat super balen!!! :( knuffel vanuit hier!
 
Gloriaa de keren dat ik mijn ijzer heb laten checken was dat wel goed. Geen idee wat het gisteren was! Voel me nu niet duizelig meer!
 
Magzie vervelend, beterschap!!
 
Hier verder oké. Nog steeds voelt mijn onderbuik wel bijzonder hoor. Maar dat is al ruim een week zo. Variërend van plopjes, steekjes, krampjes. Hopelijk is het een goed teken!! Mijn borsten lijken ook wel wat voller maar misschien wil ik dat gewoon graag hahaha. Verder heb ik wel stress. Gezeur met schoonfamilie en heeeel druk op werk dat het eigenlijk niet te doen is. Ik ben dus nu elke keer bang dat de stress ervoor zorgt dat het misgaat en de innesteling niet goed verloopt!!! Als er überhaupt al een bevruchting is geweest natuurlijk maar dat weet niemand haha. Dus ik zat net alweer jankend tegen mijn man te schreeuwen dat ik gek word van iedereen om me heen. Oh oh ?
 
@pandalover ik begrijp je heel goed hoor! Je wilt zo graag en die drukte en stress helpen zeker ook mentaal niet mee. Ik ga duimen dat je snel duidelijkheid krijgt.
Nou ik weet het echt helemaal niet meer. Toch mijn zwanger zijn kans nog niet helemaal 100% weggegooid deze maand na die negatieve test.
Nog steeds miniem wat bloed restjes en slijm dingetjes enzo maar nog niets wat wijst op een echte aankomende menstruatie?
Elke keer denk ik NU komt het en dan veeg ik de keer daarna af en is er weer niets om gek van te worden..?
De grotere hoeveelheid bloed 1x was dinsdag en vanochtend iets meer en verder miniem over de dagen heen. Ook met sporten niet op gang gekomen..
 
@ Klavertjes kan het niet toch nog innesteling zijn? Vriendin van mij testte ook pas paar dagen na NOD positief... over paar dagen maar weer testen als het niet verder op gang komt? 
 
@magzie beterschap!
@gloria vervelend van dat ijzer! Had ik ook tijdens m'n vorige zwangerschap
@togaedfenix ik denk dat je in zo'n mate moet sporten dat het niet meer gezond is dat je dan zorgen moet maken maar verder is sporten natuurlijk hartstikke gezond voor je. Maar goed je weet het nooit.
@klavertjes we houden hoop!! 
@pandalover dat is niet leuk, vervelend.. hopelijk toch gauw een sportieve test!
 
@Magzies, beterschap!
@Pandalover, ondanks dat het misschien positieve signalen zijn toch heel eng lijkt me zo een gevoel van flauwvallen.... sterkte! Wel fijn dat het nu iets beter gaat.
@Klavertjes, blijft spannend zo te horen. Hopelijk toch nog ergens deze week een positieve test!! 
Ik merk wel echt dat ik mezelf helemaal gek maak nu ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn. Ben alles aan het vergelijken met hoe ik me voelde de vorige keer... en voel me nu eigenlijk heel goed, echt nergens last van (behalve af en toe wat steekjes) maar dat had ik de vorige keer veel meer en idd ook een droge mond. Was al snel misselijk. Heb daardoor nu al weer niet zo een goed gevoel over terwijl ik nog zoveel dagen moet.... Word er zo onzeker van... ??‍? ergens probeer ik mezelf ook steeds te overtuigen dat ik niet moet vergelijken omdat het toen juist is afgelopen met een mk. Maarja, maak mezelf lekkerr gek zoals jullie lezen hahaha. 
 
@juliatje en getest vandaag? Vandaag echt Nod toch?
@klavertjes hoe is het? Zet het door of toch hopelijk ergens een licht streepje te zien?
@magzie alweer iets beter? Jij morgen Nod hè! Tot wanneer wacht jij met testen?
@kaat lastig hè?! Wanneer is jouw Nod? Ik zie je er niet tussen staan? Vreselijk hè hoe gek je je zelf maakt maar heel logisch, je wil heel graag één ding en het liefst zsm. Ik hoop dat je een beetje afleiding kunt zoeken tot de Nod en dat het dan hartstikke raak is!
Van de week dacht ik echt het zal heel raar zijn als het niet zo is en voelde ik me al echt anders en zwanger en nu wordt ik toch wel iets onzekerder. Voel nog steeds beetje zeurend gevoel onderin, gister voelde ik m'n borsten. Morgen ga ik testen met early test van de action. ??
 
@TMAAM, het komt super dichtbij!!! Ik hoop het echt zo voor je dat je morgen positief test. 
Blijft lastig, maar gelukkig genoeg op de planning dus proberen beetje uit te schakelen. Mijn NOD is rond de 15de (door de mk niet helemaal zeker). Ik testte iig 1 nov positief voor ovu. Ik voel vandaag ook wel weer wat steekjes. Ben heel benieuwd. Fingers crossed.
 
Juliatje ??????


@TMAAM ik denk dat ik maandag ga testen mocht ik dan nog echt geen spoor van mn menstruatie bekennen. Ik heb altijd een regelmatige cyclus dus dit weekend zou dat dan in principe wel echt moeten starten. Voel me gelukkig wel weer wat beter vandaag, nog steeds weinig last van de albekende zwangerschapsklachtjes en voel me ook totaal niet zwanger, dus heb niet al te veel hoop.
Ik ben soms het overzicht kwijt van wie wanneer zn NOD heeft, maar denk aan iedereen en hoop op positieve testjes komende dagen!
 
Terug
Bovenaan