NOD november 2022

Ik zal hem weer even delen! 
 
Zal ‘m nog even een keer updaten :
Nvlinder 2 november ?
Juliatjeeee 5 november
SLG 5/6 november ?
Zonnestraaltje 6 november ?
Klavertjes 6 november
Magzie 6 november
Mooisvindenwesamen 9 november 
TMAAM 10 november
Minimin 10 november
Pandalover 11 november
Noenoe 12 november 
Evol 12 november
Gloria 13 november
Kaat 15 november (?)
 
 
@Kaat heel herkenbaar! Ondanks dat ik geen kids heb herken ik je verhaal wel. Voelt zo anders haha.
@TMAAM ik duim mee!
Deze eigenwijze meid heeft net weer getest met 2e urine en weer omowit..? 
Nog steeds geen menstruatie. Beetje nasty dit maar alleen wat bloed/slijm restjes rond mijn baarmoedermond? Wat minimale steekjes en krampjes maar niet vergelijkbaar met een normale menstruatie.
Net misselijk en dizzy.. nou daar heb ik nooit last van.. mijn cyclus is ook vrij stabiel en zou dan echt vanavond of morgenochtend ongesteld moeten worden. We wachten en we wachten.. duurt lang..?
 
 
 
 
 
Aaaahhh ik word gek!!! Loop vandaag de hele dag in een attractiepark, fantastisch, not. Net even naar de wc en leek een draadje bruin /rood?!! Maar voor een menstruatie lijkt me wel heel vroeg? Heb dit normaal nooit. Rood is altijd direct menstruatie. Zit vandaag op 9dpo?
 
Wow zoveel berichten weer gemist !! Ben benieuwd naar de testjes  vervelend van het minimale bloed verlies maakt je toch onzeker pff holelijk zet het niet door bij jullie!  
Pandalover jij hebt 1 dag later dan mij jou Nod hoe kan je 9dpo zijn? Ik ben vandaag pas 6dpo...
tmaam hoop zo dat het niet begint.  


klavertje jeetje ! Wat een spannende dag ook voor jou ... fingers crossed
 
@kaat pfff ik hoop het ook echt! Moet me echt inhouden om niet te gaan testen nu. Er staat dat je moet testen met eerste urine dus daar hou ik mij nu aan vast. Zo bang voor de teleurstelling. Van de week dacht ik echt kan niet missen en nu voel ik weinig tot niets...
@klavertjes hmm bijzonder.. laat het maar gauw morgen zijn! 
@panda oooo spannend!!! Zo benieuwd! ?????
 
@klavertjes, heb ook nog geen kids hoor! 1 x zwanger geweest in september, maar werd helaas een mk bij 6 weken. Maar zo fijn dat ik niet de enige ben en om jullie verhalen te lezen. Geeft ook weer soort steun. 
@TMAAM, ja, met de eerste ochtend urine werkte voor mij ook (zeker omdat je zo vroeg test..). Maar ik herken het zo goed. Vorige ronde was ik zelf ook ongeduldig. Getest, negatief... had het al bijna opgegeven, maar werd toch nog positief, dus het kan nog! ?
@pandalover, klinkt wel als alleen maar goede signalen. Je zit nu wel richting innesteling en mogelijk innestelingsbloed. Ik ga voor je duimen. Hopelijk zet het niet door en is het een teken van zwangerschap. ??
 
@Klavertjes, je test was negatief las ik. Hopelijk een deze dagen nog een positieve test!! En idd met ochtendurine eens proberen. Fingers crossed! 
 
Terug
Bovenaan