NOD november 2022

Hoi meiden. Ik heb veel gemist zeg! Drukke bedoeling gehad hierzo. Wel goed om de dag door te komen want schiet echt niet op. Moet nog minstens 10 dagen wachten. Als ik niet eerder menstruatie krijg. 
Maar de NODs komen er nu wel aan! Spannend! Panda bij jou klinkt het wel alsof er van alles gaande is! 
TMAAM ik ben heeeel benieuwd hoe het bij jou gaat!
En Magzie! Hou ons op de hoogte!
Oh Klavertje ik duim mee! Hopelijk komt er toch nog goed nieuws over een aantal dagen..
 
Hoi!
Wat spannend bij iedereen! Klinkt goed pandalover, fingers crossed! 
Ik heb nog 7 dagen tot NOD.. begin me al wel wat geruster te voelen. Kan hopelijk wachten met testen tot na NOD, maar aan de andere kant ook wel heel benieuwd of er überhaupt iets is geweest, mede omdat dit mijn eerste ronde is. 
Hebben jullie eigenlijk gewoon seks in de "wachtperiode"? Ik durf eigenlijk niet hihi, ben bang dat het dan los kan schieten ofzo... 
Ik heb trouwens ook het gevoel dat ik moet plassen steeds, een soort drukkend gevoel in m'n onderbuik, hoef dan maar een beetje te plassen. Het lijkt niet op blaasontsteking oid.. is dit voor iemand ook herkenbaar? 
 
@minimin had jij pas 30 okt je piek? Ik loop aardig gelijk met panda en ik ben ook 9dpo, ook 27e piek. Ik heb wel dezelfde Nod als jou. Wanneer ga jij testen
@panda? Jij wou wachten toch?
@kaat ja het is dat ik symptomen heb en van vorige zwangerschap weet dat ik morgen wil testen en dan doe ik vd week nog één. Ik heb last van m'n borsten en van m'n hormonen, snel geïrriteerd. Hoop niet dat als het zo is, dat ik dit dan 9 maanden lang heb ?
 
Tmaam jaaa ik had vrijdag zaterdag zondag dikke streep dus heb zaterdag maar genomen.. ik denk eraan om de 10e te testen ? en jij? 
 
Aah Klavertjes wat stom weer een negatieve test!! :( maar het kan nog steeds. Ik duim voor je!!
Haha dan klopt het inderdaad Minimin, maar dan is jouw NOD dus eigenlijk later? Behalve als je een korte lf hebt. 
JoyE hahah ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik vind het zelf dus ook een beetje spannend seks in de wachtweken maar we doen het wel. Zelfs nog tot een kleine week na de positieve ovulatietest om de dag voor het geval mijn ei toch later zou springen. Best stom eigenlijk. Bij mijn 1e en 2e zwangerschap was ik er veel minder huiverig  voor (sportte dus ook volop, veel minder bezig met wat ik wel en niet deed) en ronde 3 en ronde 1 zwanger, dus het kan gewoon.. Maar nu veel voorzichtiger. Zeker na de vmk in september. 
TMAAM zo spannend voor jou!! Als ik het goed begrijp ga je dus morgen testen?! 10dpo of 11? Ik testte alle 3 de keren ook op 11dpo positief met kruidvat 2v5 maar wil nu inderdaad liefst tot ruim na NOD wachten zodat ik niet eerst wellicht een positieve test heb en dan een paar dagen erna alsnog ongesteld word.. 
Nou ik heb mijn dag in het pretpark overleefd. Nergens in geweest waar op stond dat het zwanger niet mocht haha onder het mom van rugklachten. Ideaal ? maar ik schrok me dus vanmorgen wel echt de pleuris van dat bruin /rode sliertje. Ik ben dus elk uur onderhand naar de wc geweest, werd er helemaal zenuwachtig van. Einde van de middag nog echt 2 mini stipjes met afvegen maar verder niks meer!!! Pfff ik hoop maar dat het iets goeds betekent, maar bij eerdere zwangerschappen ben ik hier totaal niet bekend mee. Ik heb de afgelopen dagen dus wel beetje krampjes gehad, vandaar dat ik ook dacht ongesteld te worden maar dan toch wellicht van een innesteling. Ik hoop het echt zo!!! Krampen zijn nu wel minder. Was vandaag wel met vlagen misselijk (en dus niet van de achtbaan haha).. Wat een gedoe toch allemaal. Laat me gewoon ajb deze week niet ongesteld worden en vrijdag of zaterdag een positieve test hebben!! ? Maandag is 11dpo en testte ik eerder dus al positief maar ik ga me echt proberen in te houden tot vrijdag /zaterdag en dan is het hopelijk nodig om te testen.. (15/16dpo)
Sorry voor mijn lange verhaal haha 
 
 
Goedemorgen , 
 
tmaam vandaag testen??
juliaatje en? Hoe gaat het bij jou 
pandalover jaaa dat klopt ik word altijd op dag 11 ongesteld.. ik snap je verhaal hoor! Het klinkt wel als een innesteling met de stipjes bloed. Ik heb dat ook nooit zelf gehad maar je leest er weer veel over! Goed van je als je volhoudt tot je nod maar is moeilijk haha
 
Nou de early test van action is hartstikke wit... dit had ik niet verwacht. Hoe dan? Gister nog enorme steken in m'n borsten. Ik kan er echt niet bij? Had wel verwacht dat ik zo zwanger was dat hij nu al genoeg hcg zou geven.
Jammer dat ik nu nog geen duidelijkheid heb, as donderdag nod, mocht ik zaterdag nog steeds niet ongesteld zijn dan ga ik weer testen. Als ik dit lukt om zolang te wachten.
 
Terug
Bovenaan