Aah Klavertjes wat stom weer een negatieve test!!

maar het kan nog steeds. Ik duim voor je!!
Haha dan klopt het inderdaad Minimin, maar dan is jouw NOD dus eigenlijk later? Behalve als je een korte lf hebt.
JoyE hahah ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik vind het zelf dus ook een beetje spannend seks in de wachtweken maar we doen het wel. Zelfs nog tot een kleine week na de positieve ovulatietest om de dag voor het geval mijn ei toch later zou springen. Best stom eigenlijk. Bij mijn 1e en 2e zwangerschap was ik er veel minder huiverig voor (sportte dus ook volop, veel minder bezig met wat ik wel en niet deed) en ronde 3 en ronde 1 zwanger, dus het kan gewoon.. Maar nu veel voorzichtiger. Zeker na de vmk in september.
TMAAM zo spannend voor jou!! Als ik het goed begrijp ga je dus morgen testen?! 10dpo of 11? Ik testte alle 3 de keren ook op 11dpo positief met kruidvat 2v5 maar wil nu inderdaad liefst tot ruim na NOD wachten zodat ik niet eerst wellicht een positieve test heb en dan een paar dagen erna alsnog ongesteld word..
Nou ik heb mijn dag in het pretpark overleefd. Nergens in geweest waar op stond dat het zwanger niet mocht haha onder het mom van rugklachten. Ideaal ? maar ik schrok me dus vanmorgen wel echt de pleuris van dat bruin /rode sliertje. Ik ben dus elk uur onderhand naar de wc geweest, werd er helemaal zenuwachtig van. Einde van de middag nog echt 2 mini stipjes met afvegen maar verder niks meer!!! Pfff ik hoop maar dat het iets goeds betekent, maar bij eerdere zwangerschappen ben ik hier totaal niet bekend mee. Ik heb de afgelopen dagen dus wel beetje krampjes gehad, vandaar dat ik ook dacht ongesteld te worden maar dan toch wellicht van een innesteling. Ik hoop het echt zo!!! Krampen zijn nu wel minder. Was vandaag wel met vlagen misselijk (en dus niet van de achtbaan haha).. Wat een gedoe toch allemaal. Laat me gewoon ajb deze week niet ongesteld worden en vrijdag of zaterdag een positieve test hebben!! ? Maandag is 11dpo en testte ik eerder dus al positief maar ik ga me echt proberen in te houden tot vrijdag /zaterdag en dan is het hopelijk nodig om te testen.. (15/16dpo)
Sorry voor mijn lange verhaal haha