NOD november 2022

Pandalover dar klinkt als een dagje pretpark met veel afleiding haha ? het klinkt wel alsof het een innesteling kan zijn. Hopelijk blijft het vandaag rustig.
TMAAM wat stom! Misschien inderdaad nog te weinig hcg? Even volhouden haha
Nou ik heb vandaag op nod getest met een early. Weer omowit en nog steeds geen menstruatie te bekennen..
Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben en mijn lichaam gewoon raar doet dus ga het even een week aankijken. 
 
 
 
 
 
 
 
Tmaam , Ohh Hmm nou laten we hopen dat je nog hcg moet maken! Snap als je niet zolang kan wachten hoor
Klavertjee, jeetje! Aankijken en afwachten is nu het enige wat je kan doen inderdaad 
 
TMAAM en Klavertjes balen zeg... maar nog geen bloed. Dus hoop dat het nog positief uitvalt.
Panda ga het wel knap vinden als je zolang kan wachten!  15e ben ik 14dpo. Als jij tot de 15e kan wachten. Wacht ik tot de 20e ? 
 
Nou raap mij maar op... Vandaag 10dpo en nu weer echt rood bij af vegen. Het lijkt toch alsof ik ongesteld wordt?! Maar met 10dpo,hoe dan?!! Vraag me echt af of die ovulatietesten überhaupt kloppen.. Of zou ik dan ook zo'n korte lf hebben? Kan dat kwaad? :O ik ben echt even helemaal van slag 
 
Ahhh nee TMAAM en Klavertjes.. Wat ontzettend kut dat hij (nog steeds) negatief is :(
Het is serieus voor mij de 3e keer dat het een kut zondag is. Eerst kreeg ik mijn vmk op zondag en daarna 2x op zondag ongesteld dus. Kan ik deze dag ook vanaf nu overslaan? Dan maar een dag korter weekend ?
 
Goedemorgen allemaal,
Gisteren een dagje naar Amsterdam geweest, dat was een aangename afleiding deze dagen. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar nog niks te merken of zien hiervan??Heb wel last van lichte buikpijn maar mijn darmen zijn ook al dagen van slag. Ga het maar even aankijken vandaag, zal net zien dat toevallig dit keer mn menstruatie laat is ofzo?
 
Pffff ja had gehoopt al iets te kunnen zien vandaag, las net in de beschrijving dat vandaag met morgen al 20% verschil is in toename. Ik hoop dat de hcg heel erg toeneemt aankomende dagen. Heel internet aflezen natuurlijk, zag ook al mindere verhalen over die van de action. Ik geef nog niet op. Hoop het zo erg! Voor de vmk in aug heb ik de innesteling ook gevoeld (kleine steekjes in de borsten en licht krampen) dus het moet bijna wel... ik keek zo uit naar vandaag. En nu moet ik weer heel lang wachten! ? bij vmk testte ik pas met Nod en werd ik 3 dagen later toch ongesteld. Dus als de early vandaag wel positief was geweest dan was ik ook maar heel voorzichtig blij.
 
@magzie knap hoor dat je wacht met testen!
@panda o dat is echt niet leuk!! Hopelijk toch een fijne zondag voor jou vandaag. Zaterdag pas testen? Kan nog alle kanten op!
@juliatje hoop dat alles oké is bij jou  
@klavertjes blijft spannend... ??
 
Terug
Bovenaan