NOD november 2022

Ik ben zojuist ongesteld geworden. Het klinkt misschien gek maar dit geeft mij heel veel rust. Ik was deze ronde mentaal wel even op met al die onzekerheid.
Nu gaan we lekker even rust pakken en dan weer een nieuwe ronde nieuwe kansen. En ook ik heb besloten niet meer te testen voor NOD..? dat roep ik nu in ieder geval.
Duim voor een positieve test voor jou Magzie!
 
@Klavertjes wat kl*te zeg! Geeft inderdaad nu wel duidelijkheid maar is niet de uitslag waar je op hoopt....
Pak lekker de rust en volgende ronde weer met goede moed❤️
 
@magzie ja snap ik! Duimen voor morgen!
@klavertjes hè bah wat shit! Verder heel herkenbaar hoor! Ik wordt hier ook helemaal naar van. Hopelijk volgende ronde raak en een mooi Sinterklaas cadeau ?
 
@ Klavertjes ahh balen joh! Maar snap ook dat het je nu wel rust geeft. Alvast veel geluk voor de volgende ronde! 
@ Pandalover hoe is t nu bij jou? Menstruatie doorgezet? 
@ TMAAM blijft nog spannend!! 
@ Magzie veel geluk morgen!!! 
Ik heb t gevoel steeds meer lichte kramp in m'n onderbuik te krijgen. Zou vanaf dinsdag ofzo al wel een early test kunnen doen... weet niet of ik het durf.. 
 
Hoi allemaal, spannende dagen voor iedereen. Ik zit op 8dpo. Laatste dagen wel wat lage rugpijn maar geen idee of het wat betekent. Verder merk ik niks (helaas). Soms hoop ik maar gevoelige borsten ofzo te krijgen maar niks jammergenoeg.
Ik durf geen vroege test te doen, zou vanaf dinsdag ofzo ook kunnen. Moet zaterdag ongesteld worden. Dan zijn we een weekendje weg, neem een test mee denk ik maar ook maandverband hahaha. Pff slopend hoor dat wachten en onzekerheid. 
 
 
@klavertjes, vervelend maar ook fijn. Hopelijk kun je het volgende ronde weer met hernieuwde energie beginnen! 


ik zit ondertussen alweer op cyclusdag 9 en gelukkig is mijn menstruatie sinds gisteren weer gestopt. Morgen de eerste echo om te kijken of de medicatie iets heeft gedaan! ??
 
Ah nee Klavertjes!! :( onwijs balen maar ik snap wel wat je bedoelt het dat je nu duidelijkheid hebt..
Het gaat hier niet zo goed.. Vandaag weer paar keer bijna flauw gevallen. Of nja ik lag ook letterlijk op de grond maar bleef nog net bij bewustzijn. Mijn darmen zijn enorm van slag, maar wellicht gewoon buikgriep of iets verkeerd gegeten in dat stomme pretpark gisteren.
Maar qua menstruatie denk ik dat het wel heeft doorgezet. Het vage is alleen dat ik normaal meteen rood bloedverlies heb en nu al de hele dag bruin. En het is veel minder als normaal.
Ik twijfel om deze week naar de huisarts te gaan om te vragen of ik mag bloedprikken, ook wellicht ivm vitamine tekort of iets? 
 
Terug
Bovenaan