NOD november 2022

Ja dan maar idd beter zekerheid @Klavertje.  Evol ja echt, een test en maandverband haha wat erg ook. Tis ook gekut allemaal. Panda wat een gedoe bij jou ook weer! ? dat flauwvallen is wel gek ja. Zou je wel bij huisarts kunnen checken. Hopelijk weet je dan wat meer erna. 
 
Wat een rollercoaster hè dat zwanger worden. Hopen dat aankomende week heeeeel snel voorbij gaat.
Ik voel vandaag hélemaal niets. 
Spannend @nvlinder! Succes! 

@panda jemig! Wel heftig hoor.. let je goed op jezelf? Vervelend van dat rare bloedverlies. Goed dat je even langs de huisarts gaat.
 
Klavertje, pff jammer maar wel beter voor je eigen rust dat je nu weet hoe en wat. Volgende ronde weer verder ! Komt goed!
Nvlinder spannend laat je het weten?
 
magzie ??????


Pandalover , het klinkt toch echt niet nog als een volle menstruatie ? Hoe voel je je nu.. doodeng lijkt me dat pff hoop dat de dokter wat voor je kan bereiken 
tmaam , hoe gaat het bij jou nu?
 
Ik deel m nog een keer
 
Nvlinder 2 november ? 
 
Juliatjeeee 5 november
 
SLG 5/6 november ?
 
Zonnestraaltje 6 november ?
 
Klavertjes 6 november ?
 
Magzie 6 november
 
Mooisvindenwesamen 9 november 
 
TMAAM 10 november
 
Minimin 10 november
 
Pandalover 11 november
 
Noenoe 12 november 
 
Evol 12 november
 
JoyE 12 november (?)
 
Gloria 13 november
 
Kaat 15 november (?)
 
@ Magzie veel geluk vandaag!!
@ Nvlinder voor jou ook! Hopelijk heeft de medicatie goed geholpen! 
Wat was eigenlijk het laatste nieuws van Juliatjeee? Kan het niet meer makkelijk terugvinden. Ze zouden eigenlijk een zoekknop moeten maken..
Hoe is t met de rest? 
 
Wat is er veel bijgekletst! 
@klavertjes, wat balen dat het deze ronde niet gelukt is. Hopelijk mag je een mooi sint/kerstcadeau krijgen straks. ❤️
@pandalover, wat een gedoe bij jou! Hoe gaat het nu met je? Het klinkt nog steeds als een innestelingsbloeding eigenlijk. Of is het echt al meer geworden? 
Het is een spannende week voor veel van jullie. Hopelijk krijgen we van veel goed nieuws. ?
Zit inmiddels op 6 dpo. Maar, voel echt niks. Ik ben heel benieuwd wat er volgende week uit mag komen. Gelukkig heb ik deze week veel afleiding, de tijd zal wel weer voorbij vliegen ?. 
 
 
O jeetje, wat heb ik veel gemist. Had een hele drukke weekend ivm een trouwerij. Dus heeft enigszins wel voor afleiding gezorgd.
@ Klavertje, echt k*t hoe ons lichaam ons soms bespeeld hé pff. Neem lekker je rust en veel succes in de volgende ronde! Komt echt wel goed!
@Pandalover, hmm ik schuif me aan bij MiniMin. Klinkt niet echt als een menstruatie menstruatie... Goed dat je even langs de dokter gaat hoor! Hopelijk krijg je meer inzicht in de situatie veel sterkte !
Ik zit momenteel op 8dpo. Heb een beetje hoofdpijn en voel me erg moe, maar dat komt waarschijnlijk door de drukke weekend die ik heb gehad. Werk in de evenementen sector als event planner en heb sinds vrijdag maar een paar uurtjes geslapen. Verder niks bijzonders hier.
 
Terug
Bovenaan