NOD november 2022

Vanmorgen de echo gehad. Links is de grootste 11mm en rechts 12mm, dus nog klein. Slijmvlies was 3,3 dus ook nog dun. Is in principe niet erg, is pas dag 10. Zat wel ook een cyste met bloed ? die moet vanzelf verdwijnen eigenlijk, maar is nog de vraag of ie dat doet. Waarschijnlijk moet ik vrijdag terug, maar kan ook donderdag zijn.
 
@gloria leuk werk heb jij! Klinkt leuk!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het ondertussen met juliatje is.
@nvlinder dus even afwachten nog! Hopelijk goede voorbereidingen voor straks.
@magzie o balen zeg! Wel al menstruatie in zicht?
Ik ben heel moe. Maar m'n zoontje is ziek dus daar zal het mee te maken hebben. Hopelijk knapt die gauw op dan kan ik afleiding gaan zoeken. Donderdag Nod, wachten tot zaterdag om te testen. Ik ga de kerstboom maar opzetten of zo ?
 
@TNAAM nog geen menstruatie in zicht nee. Gisteren had ik de hele dag heel rare buikpijn, leek haast wel bandenpijn. Het zat ook niet onder in mijn buik maar aan de zijkant. Vandaag niks meer, geen krampje, geen bloed, noppes
 
Kaat en TMAAM dat niks voelen kan ook juist een heel goed teken zijn hoor! Je hoort vaak dat mensen veel klachten hebben behalve de ronde die ze dan zwanger zijn. Ik duim voor jullie!!
Oehhh Nvlinder spannend!! Is dat om te kijken wanneer je eisprong eraan komt? En ga je nu met medicijnen proberen?
Pfff ik heb vanmorgen gebeld en kan vrijdag terecht om mijn ijzer te laten controleren (andere dagen moet ik werken). Ik ben nog steeds zooo duizelig en licht in mijn hoofd. Ik voel me echt niet goed. Ook heel erg moe. Hoop echt dat er wat uitkomt!! En als ijzer goed is moet ik een afspraak maken bij de huisarts om voor andere dingen te prikken. Kan een te laag ijzer is ander vitamine tekort eigenlijk ook een zwangerschap in de weg zitten? Verder weet ik het echt niet meer. Geloof het niet dat ik zwanger ben hoor. Het lijkt mij teveel voor een innesteling al is het nog steeds bruin ipv rood. Verder zou ik (wat ik natuurlijk niet doe), de hele dag door kunnen komen met 1 maandverband.. Nou dat is normaal echt niet.. Ik vind het maar vreemd. Of toch geen goeie eisprong gehad en daarom zo'n gekke menstruatie? 
 
@magzie vreemd hoor.. normaal ben je heel regelmatig toch? Irritant, ben heel benieuwd.
@panda ik denk dat ik vooral aantal dagen de innesteling heb gevoeld en dat het nu weer rustig is. Beter is de innesteling goed gegaan ?
En panda zou miss toch innesteling kunnen zijn alleen net iets meer, totaal één maand verband over de hele dag is wel heel weinig. We houden moed! Wanneer is het begonnen? Even kijken hoelang het aanhoudt. Anders vrij of za testen?
 
 
Terug
Bovenaan