NOD november 2022

Oh Magzie ik heb helemaal over jou bericht heen gelezen zie ik nu!! Wat onwijs balen dat de test negatief is ? hopelijk toch binnenkort nog een positieve test!
Tja ik weet het allemaal niet zo goed.. Was net alvast lasagne aan het maken zodat ik het straks zo de oven in kan schuiven. Dat heb ik dus kokhalzend gemaakt. Ik werd echt niet goed gewoon. En die duizeligheid is zo raar. Alsof ik maar half met mijn benen op de grond sta of zo. Heel eng. Als ik geen bloed had gehad dan zou ik er echt van overtuigd zijn zwanger te zijn... Het is gisterochtend begonnen. Dus nu al bijna 2 hele dagen, maar wel heel weinig inderdaad. Maar toch veel te veel voor innesteling?! 
 
Ik heb dus hetzelfde deze maand.. kan die positieve streep maar niet vinden, mijn cyclus is wel altijd regelmatig (27 of 28 dagen) en dat hele doorzichtige rekbare slijm is al geweest voor t weekend. Maar geen positieve test (met 2x per dag testen).. snap er echt heel weinig van. Vind het echt zo frustrerend dat je je eigen lichaam niet eens kan snappen haha
 
@pandalover, in principe kan het nog steeds hoor! Als het niet net zo erg is als je menstruatie en minder lang is het een goede kans dat je zwanger bent. Zeker met jouw klachten. Misschien kunnen ze door bloedprikken ook al meer zien? Wanneer mag je ook al weer testen? 
Wel balen dat je pas vrijdag kan prikken. Zit je dan ook niet sowieso tegen je NOD aan? 
Ik denk niet dat het veel kwaad kan, maar dan je wel snel inderdaad moet weten wat het is zodat je dat straks voldoende binnen krijgt mocht je zwanger zijn! 
Ik hoop inderdaad dat geen klachten bij mij goed betekend, maarja, wil er eigenlijk niet meer op hopen ?. Beetje zelfbescherming. Erg he. Ik heb nu wel echt een beetje krampen onderin, beetje alsof ik ongesteld moet worden. Maar zit pas 6 dpo ? maarja alles kan na een vm.... 
 
@natsmagic op welke momenten test je? Bij mij is het bijv vaak echt snachts het moment van de piek. Dus moet laat s'avonds testen of echt in de middaguren. 
 
@panda ik heb dag 3 t/m 7 van deze cyclus inderdaad medicatie gehad en nu is het de vraag of er een eitje goed genoeg doorgroeit om te gaan springen. Omdat ze nu pas 11 en 12 mm waren, konden ze nog niet met zekerheid zeggen dat deze daadwerkelijk door gingen groeien. Ik heb niks meer gehoord van de dokter, dus ik ga er van uit dat ik gewoon vrijdag weer een nieuwe echo heb. 
Dan dag 14, dus hoop dat ze dan wat meer kunnen zien! 
 
@ Pandalover ik las ergens dat innestelingsbloeding lijkt op menstruatie maar minder in hoeveelheid is en ouder bloed en maximaal 2 dagen. Dus het zou toch kunnen! Dan zou het dus wel morgen moeten stoppen. Ik hoop het voor je! 
Ik denk dat ik donderdag toch ga testen met vroege test ? 2 dagen voor NOD. 
 
Aaaarggg nu al sinds 3 uur geen bloed meer!! Wat een mindfuck dit!! Ik snap er echt niks van. Nu hoop ik weer dat het weg blijft en inderdaad van een innesteling is maar kan dat bijna niet geloven. Ik heb me nog nooit gevoeld zoals afgelopen dagen. Alsof ik een beetje zweef, pfff.
Oehh Nvlinder spannend. Ik hoop voor jou dan op een mooie eisprong binnenkort!!
Nathsmagic heb je een foto van de testen? Wellicht is het donkerste streepje toch je piek geweest ipv zo'n donkere streep net als de controle streep?
Kaat ik zou nu op 11dpo zitten vandaag, als ik door zou tekken ipv uit gaan van menstruatie... Dus zou einde van de week zeker kunnen testen... Maar ik wacht nog wel even af of er weer bloed komt of dat het nu helemaal weg blijft.. 
 
@Tmaam, haha ja is wel echt superleuk. Ontmoet altijd nieuwe mensen etc. maar ook echt zwaar soms. 


@Pandalover heb je al getest? Of wacht je nog even daarmee. Klinkt wel echt als een innesteling. Duim voor je! 

 
Terug
Bovenaan