NOD november 2022

hm mn afbeelding wil helaas niet uploaden.. en mijn comment volgens mij ook niet. Stom! Maar hij is ongeveer half keer zo licht als de controlestreep , vooral afgelopen woensdag en donderdag. Dat is ook waneer mn eisprong zou moeten zijn. Ik test rond 12 en 17 uur omdat dit het beste zou moeten zijn las ik veel.
 
@panda ik denk echt dat het een innestelingsbloeding is hoor.. zeker als er nu niets meer komt! Zo spannend! Hoop het voor je!
@joye spannend! Ga duimen! Voel jij wat?
@kaat 6dpo kan innesteling beginnen! Ben benieuwd!
@nathsmagic ben ook wel benieuwd naar jouw ov testen. Jammer dat je ze niet kunt uploaden, lukt mij ook niet. 
 
@Panda wel goed dat het niet doorzet. Maar wel gek. Maar innesteling rond deze tijd zou idd nog prima kunnen.
Hopelijk komt er iets uit na je afspraak van vrijdag. En ga je je beter voelen. 
@Magzie je NOD is geweest? Heb je vaker wisselende cycli? 
@JoyE 2 dagen voor NOD is al best knap qua volhouden lol. Hou ons op de hoogte!
@Nvlinder hoop dat vrijdag goed nieuws voor je brengt!
@TMAAM de kerstboom opzetten haha. Ja is wel een goede bezigheid ? 
 
Goedemorgen iedereen,
 
weer lekker veel berichten erbij! Wat spannend deze dagen voor toch nog wel veel van ons! Ik zit nu op 9dpo en voel precies niks.. de vorige keren lette ik op elk pijntje steekje. Ben er nu minder mee bezig ofzo en dat merk je echt. Donderdag ga ik testen denk ik!!
Pandalover hopelijk was het echt een innesteling! Ik duim voor je
 
Haha nou misschien lukt het zo.. als je naar die url ibb.co gaat en dan doe je er een / achter en dan deze code: dPQ6XQM

haha, misschien lukt dit wel om te posten. Spannend iedereen verder, ben heel benieuwd naar jullie testjes, duimen!
 
 
 
@tmaam ik voel vanalles haha, maar vooral het idee dat ik de hele tijd mijn baarmoeder voel. Soort kramp. Als de kat over m'n onderbuik loopt is het ook gevoelig haha. Maar ik heb het idee dat ik sowieso dingen wel snel of sterk voel.. dus durf er niet echt op te vertrouwen. 
Mijn NOD is ook wel een beetje gissen. Heb na stoppen pil nog maar 1 volledige cyclus gehad en die was 23 dagen. Dan zou 12 november nu weer m'n nod zijn. Maar als je 14 dagen optelt bij ovulatie die ik heb getest dan zou 15 november pas mijn nod zijn.. weet dus niet zo goed waar ik op moet varen. Heb ook nog geen innestelingsbloeding gezien.. maar zit nu pas op 8dpo. Misschien kan ik toch beter pas zaterdag testen ? 
 
@Noenoe, nee ik heb eigenlijk nooit een wisselend cyclus en voel de menstruatie vaak al een paar dagen van tevoren aankomen.
Vandaag nog steeds niet ongesteld. Hoop eigenlijk dat het gewoon door komt vandaag want dan weet ik tenminste iets?
 
@minimin hoop dat je er nu minder mee bezig bent het raak is voor jullie! spannend, nog 2 nachtjes slapen! Duurt lang vind ik haha
@panda hoe is het nu?
@nathsmagic nee helaas doet die het nu ook niet.
@joye spannend! Ben heel benieuwd! Mijn Nod is nu donderdag maar ga wachten tot zaterdag met testen.
@magzie vreemd en irritant die onzekerheid. Hoop zsm duidelijk voor je in de zin van een positieve test natuurlijk! 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan