NOD november 2022

@minimin hoop dat je er nu minder mee bezig bent het raak is voor jullie! spannend, nog 2 nachtjes slapen! Duurt lang vind ik haha
@panda hoe is het nu?
@nathsmagic nee helaas doet die het nu ook niet.
@joye spannend! Ben heel benieuwd! Mijn Nod is nu donderdag maar ga wachten tot zaterdag met testen.
@magzie vreemd en irritant die onzekerheid. Hoop zsm duidelijk voor je in de zin van een positieve test natuurlijk! 
Ik ben super moe! Maar goed ben ik wel vaker. De tijd kruipt voorbij. Ik hoop dat het gauw zaterdag is.
 
 
 
 
hmm stom, bij mij lukt het wel als ik alles achter elkaar zet met een / ertussen. Nouja, we zullen het vanzelf meemaken volgende week. Spannend! Iedereen succes met afwachten!
 
Echt hé TMAAM dat moe zijn haha. Dat zegt bij mij ook weinig over al dan niet zwanger zijn lol
@JoyE kan ook zijn dag je geen innestelingsbloeding krijgt. Volgens mij zijn dat de meeste? Zo'n eerste ronde is altijd maar afwachten hoe het gaat. Maar goed alle rondes eigenlijk wel zoals je hier kan lezen ?
@Magzie ja zo irritant.  Maar goed liever dat je  over een aantal dagen alsnog positief test dan dat menstruatie zich aankondigd. Ik duim nog voor je.
Hier 7 dpo nu. Voel me lichtelijk misselijk en heb net steken gevoeld. Ga nu de spannende week in. Wil me niet van  alles in gaan beelden. Krijg er juist de zenuwen van als ik wel iets voel. Bang dat het dan niet goed is. Probeer er maar nuchter in te blijven. 
 
 
@TMAAM, Super herkenbaar hoor dat moe zijn. Zeker nu met de wintertijd ook weer... maar goed, zegt bij mij denk ik ook niet veel over de zwangerschap.
@Noenoe, herkenbaar. Ik was vandaag oppeens ook lichtelijk misselijk op echt hele random momenten. Maar ik wil ook niks inbeelden en heb een beetje hetzelfde.... spanning als ik iets voel, is dat dan wel goed of juist niet. Nog een weekje.... dan mogen we testen (al wil ik eigenlijk gewoon afwachten of ik ongesteld word of niet...) 
 
@Kaat mja we kijken het maar aan dag tot dag.
Ik probeer eigenlijk tot ruim na NOD te wachten maar als ik meer syptomen krijg test ik waarschijnlijk wel eerder :)
 
Ik zit nu op 9dpo en heb letterlijk zero symptomen is dat wel normaal? ? Heb niet echt het gevoel dat het hier raak is, voel me te goed haha.. naja zondag mn NOD. Ga wel na NOD wachten om te testen. 
 
@Gloria ik zit op 10 en heb precies hetzelfde, frustrerend he bah!


@JoyE ik doe het pas er na omdat ik bang ben anders een witte test te hebben en nog ergens een mini beetje hoop heb dat ik toch niet ongesteld wordt. Of omdat ik bang ben voor bijvoorbeeld een positieve test op dag 12 ofzo en dat het dan toch mis gaat en ik alsnog op dag 14 ongesteld wordt... Lastig hoor. Het liefst zou ik bijvoorbeeld ook vrijdag al testen omdat we een weekend weg gaan. Maar zaterdag is pas mijn NOD...
 
Terug
Bovenaan