NOD november 2022

Aaahh spannend allemaal!! Het is voor de meeste nu echt een spannende week. Ik duim voor jullie!
JoyE voor mij is de reden dat ik in september op 11dpo positief testte en dus al een week om de dag positief en ineens ongesteld werd /vmk kreeg. Als ik had gewacht tot na NOD had ik het pas net geweten of wellicht nog niet eens. Dus bij mij is het meer uit zelf bescherming. Maar vroeg testen zegt natuurlijk niks over of iets goed gaat of niet.
Tja hoe het verder gaat... Op en af bloed. Nog steeds oud bloed en veel minder dan normaal. Soms zo'n 5u niks en dan komt er ineens weer wat. Zoals vanmorgen ook, zit er van de nacht amper iets in mijn maandverband. Echt zo raar. En ik voel me nog steeds kut. Vandaag gewerkt, tot 2x toe bijna flauw gevallen. Half uur naar huis moeten rijden, ben dus wel iets eerder weg gegaan maar vind het allemaal maar doodeng. Als ik het moet omschrijven heb ik nog steeds een beetje het gevoel dat ik zweef, met een wattenhoofd en trillende benen.. Pfff.. 
 
@JoyE, ik heb een hele regelmatige cyclus die soms 1 dag afwijkt. Als ik dus 1 dag voor NOD, op NOD zelf en 1 dag erna nog niet mijn menstruatie heb, geeft dat mij een veel zekerder gevoel om te testen. 
 
Hier hetzelfde als Panda op 11 dpo positieve test en dagen later toch mis gegaan. Wil ik liever niet weer meemaken dus de kans op valse hoop zoveel mogelijk proberen te verminderen. Dus ruim na NOD. 
In mijn geval was de laatste keer wel op mijn NOD want korte LF maar we gaan zien wat het deze maand gaat worden. 
 
@gloria zul je zien, niets en nergens last van en dan juist positief. Laten we het hopen!
@joye voor mij zolang mogelijk die teleurstelling uitstellen. De early was echt helemaal wit. Nod is donderdag dus wil eigenlijk menstruatie afwachten dan zou ik vrijdag kunnen testen maar dan is mijn man er niet dus wordt zaterdag (of heel miss vrijdag avond). Maar het kriebelt wel heel erg hoor! Ergens denk ik ja en ergens nee zal wel niet..
Ik heb een x op Nod getest en toen paar dagen later vmk helaas. Ik hoop op een knaller zaterdag zodat ik ook gelijk meer vertrouwen heb in deze zwangerschap na de mk
 
Begrijpelijk allemaal. Denk dat het inderdaad erg onzeker en verdrietig kan maken als je eerst positief test en het dan alsnog mis gaat. 
Stom hè, dat zwanger worden vaak niet heel gemakkelijk gaat.. je zou toch denken dat voortplanten het voornaamste doel is in het leven (??) ?
 
Nou we konden het toch niet laten... getest, 2 testen verder. Allebei negatief. Ik snap er helemaal niets van... Voel me zo zwanger. Steken in m'n borsten, last van m'n rug, krampen, vorige week misselijk en duizelig. Ging er helemaal vanuit. Ergens nog steeds hoop maar ga er ook maar vanuit dat ik donderdag ongesteld wordt. Hopelijk gaat m'n cyclus nu niet ook gek doen. Ben echt verdrietig en chagrijnig. Stom gedoe.
 
Aahhh nee TMAAM!!! :'( ik hoop nog steeds dat hij toch positief wordt!! Het is gewoon zo kut. Ik herken het helemaal. Ik had over deze ronde ook zo'n goed gevoel : piek eindelijk gevonden, op de goeie momenten seks, daarna zoveel symptomen die er op wezen maar helaas... Ik snap heel goed dat je verdrietig en chagrijnig bent!! Maar het kan nog. Wellicht een late innesteling! ?
 
Terug
Bovenaan