NOD november 2022

Tmaam neee oh wat kut! Maar wie weet.. zolang er geen bloed is. Nog paar dagen afwachten!
Pandalover pff dit is toch helemaal niks zo. Wat super vervelend dat het zo met je gaat. Zou ook echt echt helemaal in de war ervan raken. Gelukkig is het bijna vrijdag.
hier hele nacht krampen gehad. Nog geen menstruatie even afwachten deze dag..
 
@TMAAM vervelend van de negatieve testen.. Mijn 2e zwangerschap testte ik ook echt pas 6 dagen later positief ! Is een MK geworden maar ik was wel degelijk zwanger, verloskundige zei dat het hcg de ene keer sneller stijgt dan de ander en dit niet per se met de MK te maken had. 
Ik heb vanmorgen met de CB digital getest en er stond 4 weken zwanger ! Nu, met heel mijn hart, hoop ik op een blijvertje :)  
Heb buiten het moe zijn en geen menstruatie nog geen andere symptomen, dat baart me wel zorgen. 2e keer had ik ook vrijwel geen syptomen en dat is een MK geworden. Maar ik blijf zoals altijd positief en ben heel happy deze morgen.
Wilde iets meer betrokken zijn bij dit topic maar is me door het vele en lange werken methet moe zijn erbij (werk in de zorg) niet gelukt helaas.
 
 
Pff wat vervelend Tmaam, maar misschien heb je te vroeg getest dat kan ook natuurlijk.
En gefeliciteerd met de zwangerschap, ik duim dat dit goed gaat!
Ik zit op 11dpo en ben eigenlijk bang dat t niks wordt deze ronde, ik heb alweer lage rugpijn en dat heb ik altijd een paar dagen voor menstruatie :-(.
 
Jammer Magzie! Hoop blijven houden!

Voor mij begint nu het wachten tot ik kan testen, nog zo'n anderhalve week. Twijfel nog steeds of ik met de ovu testen mn eisprong wel heb gevonden (streepjes werden niet echt knal en ze raadde aan om door te testen - gisteren liep het streepje ineens weer op / donkerder, maar op de site van sensitest staat dat dat kan gebeuren).. 
we zullen zien!
 
@Mooisvindenwesamen, gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws. Ook goed om te horen dat je ook happy bent. En misschien ook ergens wel fijn dat je nog geen klachten hebt, probeer daar ook lekker van te genieten. 
@TMAAM, nog 1 dag toch? ga je vandaag weer testen of wacht je nu tot je NOD? 
@Magzie, jammer :(.... maar op naar een mooi sinter/kerstcadeau hopelijk! 
@Nathsmagic, spannend hé die wachtweken. Hopelijk heb je genoeg afleiding en ben je er niet teveel mee bezig.
Ik moet ook nog een volle week wachten tot mijn NOD. Spannend, maar ik heb het eigenlijk ook ergens los gelaten. We zien het wel.... eerst schreef ik alles op wat ik voelde, dit heb ik nu ook maar losgelaten. Het is goed zo, we zien het wel. Je lichaam kan je ook voor de gek houden en wil ook niet teleurgesteld worden. Ik hou jullie op de hoogte! 
 
Terug
Bovenaan