NOD november 2022

Ik deel 'm nog even een keer, spannende week voor heel veel!! 
 
Nvlinder 2 november ? 
Juliatjeeee 5 november  ? 
 SLG 5/6 november ?
 Zonnestraaltje 6 november ?
 Klavertjes 6 november ?
 Magzie 6 november ?
 Mooisvindenwesamen 9 november ?
 TMAAM 10 november 
 Minimin 10 november
 Pandalover 11 november
 Noenoe 12 november 
 Evol 12 november
 JoyE 12 november (?)
 Gloria 13 november
 Kaat 15 november (?)
 
Gefeliciteerd Mooisvindenwesamen! Voor de rest succes met wachten... inclusief mezelf :)  Hopelijk zeggen de witte testen nog niet alles..
 
Dankjewel allemaal!
 Ik duim voor alle dames hier dat er (nog) mooie testen komen :) 
 
@kaat ja inderdaad ook het ervan nemen als ik geen klachten heb en wel een goede zwangerschap. Heb ik vaker te horen gekregen haha!
 
@TMAAM, hahah zou wat zijn, hoop het hoor. En je negatieve test wil nog niks zeggen hè! We houden hoop zolang de rode zee er nog niet is.
@MooisVindenWeSamen, yess gefeliciteerd!! Veel geluk toegewenst en geniet van elk moment. ?
@Magzie, aah jammer :(, veel succes in de volgende ronde schat! Komt goed. 


hier 10dpo, voelde me vanochtend licht duizelig op sommige momenten. En zo net moest ik plassen en was er een streep bruin verlies met wat slijm (sorry voor de omschrijving ?) op mijn onderbroek. Niks gespot bij het afvegen. Innestelingsbloeding ? Hmm 
 
@ Mooisvindenwesamen heb jij ook geen pijnlijke borsten of krampen in je onderbuik? Wel fijn voor je dat je weinig last hebt!
@ Gloriaa oehh dat klinkt positief! Ik hoop toch ook een beetje bloed van innesteling te zien maar las inderdaad ook dat dit maar bij 20-30% van de vrouwen ontstaat. 
Ik ben er nu wat minder mee bezig dan paar dagen geleden merk ik. Voel me wel wat meer onzeker erover. Ook omdat ik minder klachtjes heb. Voel nog wel steeds een soort druk in mijn onderbuik en ga dan vaak plassen terwijl dat dan niet echt nodig is, but thats it. 
 
Helaas dus nog niet zoveel positieve testen. Hopelijk voor degene waar de nod nog niet geweest is toch nog een positieve test. Zo irritant dat je van klachten zo weinig aan kan. 
Ik heb sinds maandag ochtend wat klachten, soms wat pijntjes onderin mn buik/zij en wat druk bij mn blaas, zoals anderen ook aangeven. Droge mond, wat misselijk af en toe. Mijn sporthorloge geeft wel aan dat mijn bpm  hoger is dan normaal gesproken. Iemand anders die dat ook gebruikt/ op let? 
Knuffels voor degene die een negatieve test hadden. De volgende ronde gaat jullie ronde worden!!
 
@joye nee geen pijnlijke borsten of krampen. Ben alleen heel moe en veel eetlust. Hetzelfde als de vorige 2x gelukkig. In week 5 kreeg ik toen jeukende borsten dus misschien dat dat nog komt...
Daarbij moet ik zeggen dat ik tijdens mijn menstruatie ook geen last heb van deze klachten, alleen lage rugpijn.  
 
Gefeliciteerd Mooisvindenwesamen!! Geniet ervan!
Ik duim nog steeds mee voor de anderen die binnenkort hun NOD hebben.
Met mij nog steeds kut verder. Nog steeds dezelfde klachten qua duizeligheid, waardoor ik ook misselijk wordt. Bij inspanning begin ik dus spontaan te kokhalzen terwijl ik niet echt hoef over te geven. Bizar. Maar goed ik heb uiteindelijk morgenochtend een afspraak bij de huisarts, want heb vandaag door een vriendin (doktersassistente) ijzer en glucose laten checken en dat was dus goed ? toen zelf maar even 2 dingen uitgesloten: corona test en zwangerschapstest gedaan, beide hartstikke wit. Ben benieuwd wat de huisarts morgenochtend zegt (wordt sowieso uitgebreid bloed prikken denk ik). En ik schuif dus definitief door naar NOD december :( maar blijf uiteraard nog gezellig hier hangen hoor!!
En ik heb dus wel een beetje twijfel als er niks uit de bloedtest komt of ik de verloskundige moet bellen voor een echo. Toch voor een evt check of alles van binnen goed is na die vmk 2 maanden terug. Maar geen idee of ze dat zouden doen. Het lijkt me ook heel laat om nu nog klachten van te krijgen maar ergens denk ik wel van stel dat er toch iets niet goed zit daardoor.. 
 
Terug
Bovenaan