NOD november 2022

Pandalover pff wel fijn dat je vandaag kan! Gek hè allemaal.. hoop dat het snel wat beter gaat.
gingen er mensen nog testen vandaag??
ik wacht zelf nog eventjes vandaag 11dpo
 
@ Pandalover jeetje wat een vervelende klachten heb jij zeg! Goed dat je het laat checken vanochtend. Succes! En jouw nod is morgen pas toch? Heb je zwangerschap al helemaal afgeschreven? 
@ tmaam en minimin veel geluk vandaag met jullie nod! Ik zal voor jullie duimen. 
 
Succes vandaag Panda. Hopelijk kan de huisarts al wat bedenken wat het kan zijn. Maar goed om bloed te testen. En als er niks uitkomt is een echo ook goed kijkt mij. Je weet inderdaad nooit. Kunnen ze zien hoe het eruit ziet.
 
@mooisvindenwesamen gefeliciteerd!! Wat fijn! Hele goede zwangerschap gewenst!


Vandaag Nod (eindelijk!) idd. Ik ga niet testen, mijn gevoel zegt als het wel raak was dan waren die testen al wel gekleurd geweest. Verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden. Anders ga ik zaterdag testen maar verwacht niet dat dat nodig is.
@Gloria spannend! Miss innesteling bloeding idd ??
@panda wel heel heftig hoor! Zo naar.. fijn dat je vandaag al terecht kan! Succes! En dat laatste ben ook heel benieuwd of ze dat doen, ik wil miss ook bellen dan miss voor een echo.
 
@TMAAM ohh knap dat je het nog even uitstelt haha, ik word al weer zo ongeduldig hier... mijn NOD zou de 17e moeten zijn.. misschien dag later. Ik wil ook proberen zo lang mogelijk te wachten. Het voelt soms echt alsof je alleen maar nutteloos test haha
 
Nou ik kon toch niet wachten ?. Heb zojuist een vroege test gedaan, maar deze was hartstikke negatief. Dus waarschijnlijk is het hier ook niet raak. 
 
@ Gloriaa, hier ook negatief ? kon het ook niet laten. Maarja.. hoop ergens dat het wellicht nog te vroeg was 
 
Terug
Bovenaan