NOD november 2022

Jeetje wat veel pagina's erbij!
@mooisvindenwesamen Gefeliciteerd! Geniet er van ?
@Magzie wat jammer. Laten we duimen dat we in de volgende ronde meer gelukkig hebben!
@Pandalover wat een vervelende klachten. Hopelijk kan de dokter je snel verder helpen en wat dingen uitsluiten!
Voor de rest spannend ik ga duimen voor wat positieve testen morgen en overmorgen!
Ik ben tot rust gekomen. Vandaag laatste dag van mijn menstruatie dus vol goede moed weer aan de slag komende week.
Volgende week 3 dagen vrij genomen dus hopelijk zit ik in een goede vibe en hebben we volgende maand meer ? op het forum.
 
@pandalover, hoe ging het vandaag? 
@JoyE en @Gloria, jullie hebben nog 2/3 dagen. Hopelijk komt het nog!! 
@Klavertjes, fijn om te horen dat je weer een beetje tot rust bent gekomen. Ik hoop op een mooie ronde voor jou ?
@TMAAM, balen... ben benieuwd of je ongesteldheid doorzet. 
@Minimin, spannend! Fingers crossed voor jou ??
 
 
Zelf heb ik nog steeds niet echt last van iets. Wel echt mega jeukende borsten, maar dat is bij mij juist een teken van dat ik ongesteld ga worden. Heel leuk het vrouwelijk lichaam ?
 
@ Klavertjes goed om te horen! Ook goed dat je goed voor jezelf zorgt en paar dagen vrij hebt genomen! Hoeveelste ronde wordt dit voor jou ook alweer? 
@ Kaat oehh jeukende borsten zouden wel een symptoom kunnen zijn! Wel moeilijk krabben lijkt mij;) 
Mijn nod zou over 2-5 dagen zijn. Dus dat het nu negatief is zegt nog niet alles. Ben pas in september gestopt met de pil dus mijn cyclus ken ik nog niet helemaal, ook niet welke klachten ik dan krijg. 
Oeh ik keek toenet bij een ander forum van zwangerschapspagina.nl en daar zitten mensen die al in ronde 22 oid zitten. Heel veel mensen die veel rondes gehad hebben. Daardoor heb ik nu ook wel stress.. ookal is dit pas ronde 1 voor mij. Waarschijnlijk geeft het wel een vertekend beeld.. mogelijk dat mensen na meerdere rondes vaker een forum opzoeken? ? ach ik moet ook niet teveel nadenken en opzoeken. 
 
Hoe gaat het met iedereen vandaag? @JoyE er valt niks te zeggen over hoe het gaat. Misschien ben jij wel heel snel zwanger. Zou er niet al te veel mee bezig zijn nu.. Gewoon je ding doen en je ziet wel hoe het gaat de komende tijd. Dat is denk ik het beste. Hier 10 dpo. Super chagrijnig.. ben ziek aan het worden..keelpijn, hoofdpijn. Hoop niet dat het doorzet.
Voel me verder niet anders ... dacht me gisteren nog wat misselijk te voelen en gevoeliger borsten te hebben maar vandaag voel ik daar niks van. 
 
@JoyE dit wordt voor mij ronde 8... Dat ik het echt bij hou in een app. Wel al langer met de pil gestopt.
En wat jij zegt begint bij mij nu ook een angst te worden. Het zou fijn zijn om te weten dat het 'werkt'.. ik heb een ziekenhuis traject echt afgezworen. Maar het komt wel steeds dichterbij..? al twijfel ik nog steeds of afgelopen keer niet een afgebroken innesteling is geweest door het gekke bloedverlies tussendoor. Vol goede moed gaan we weer verder.
Mijn collega heeft 2 gezonde kids en heeft er ook 2x 12 maanden over gedaan. Dus wat dat betreft kan het wel daar hou ik mij nu aan vast om de rust te bewaren haha
 
 
Hee hij doet het dus weer!! Gisteravond 3x geprobeerd bericht te plaatsen maar hij verscheen elke keer niet... Was al bang dat het er dus straks super vaak op zou staan. Gelukkig heb ik mijn bericht bewaard..
Wat balen Noenoe, beterschap!! 
 
Ooohh wat spannend allemaal!! En wat kut van de negatieve testen! ? maar wie weet over een paar dagen... Pfff het is inderdaad nog niet een al te beste maand qua resultaten ? er hangt wat in de lucht denk ik... Hopelijk volgende maand beter!
JoyE ik denk inderdaad zeker dat hoe langer het duurt je dan juist op zoek gaat naar steun op een forum dus dat verklaart het wellicht wel. Ze zeggen toch dat volgens mij 90% van de mensen binnen een jaar zwanger raakt dus ik zou proberen positief blijven maar ja dat is makkelijk praten. En als je iets wil dan liever vandaag dan morgen natuurlijk. 
 
Terug
Bovenaan