NOD november 2022

Nou wat een stom gedoe dit. Hij blijft haperen als ik mijn bericht in 1x erop zet terwijl er volgens mij geen max aan tekens is?! Dit hierboven was maar een deel.. Vaaagg! Dus ik probeer het nu in delen maar dat lijkt ook niet zo soepel te gaan ?
 
Ik kan er ook echt helemaal over in zitten en dan heb ik zelfs al 2 kinderen en 2 rondes terug dus weer zwanger wat mis ging. En dan nog denk ik komt het nog wel goed.. Stom he. De prik tegen C heeft ook niet echt geholpen, ben dus heel bang dat het daardoor moeilijker gaat omdat ik bij de eerste ronde 3 en de 2e direct ronde 1 zwanger was en nu gaan we dus ronde 5 in (alhoewel ronde 2 dus raak was naar vmk). Maar als ik op internet kijk zijn er genoeg mensen zwanger geraakt na de prik tegen C dus ik moet het echt wat meer proberen los te laten denk ik.   
 
Omgg!! Er zit een beveiliging op, zodra ik c*rona typ plaatst ie hem niet! Wat idioot!! Sorry hoor voor al mijn berichten spam.
Nog even wat betreft de huisarts waar ik gisteren geweest ben. Ze denkt aan een verstoord evenwichtsorgaan.. Wat vrij kut is want je kan er niet zoveel tegen doen. Heb nu wel pillen maar met de mededeling dat dit bij de meeste mensen niet werkt. Top. Het moet uiteindelijk vanzelf overgaan, en kan te maken hebben met stress. Zucht. Ik weet alleen niet hoe ik ervoor zorg dat mijn stress minder wordt. Gelukkig op het werk nu wel minder druk maar gedoe met mijn schoonfamilie blijft en helemaal met de feestdagen in het vooruitzicht.. De klachten gaan met pieken en dalen. De ochtend is meestal oké maar hoe verder op de dag hoe meer klachten. Als iemand nog een goeie tip heeft ?
 
@ Noenoe beterschap!! En je hebt gelijk hoor, positief blijven is het beste denk ik. Maar wat dit betreft ben ik een beetje neurotisch blijkbaar haha. Wil het zo graag! En om mij heen zijn de meesten best snel zwanger geworden. Hopelijk heb ik dat geluk ook. 
@ Klavertjes ik snap dat je liever uit het ziekenhuis blijft. Aan de andere kant zou ik het ook zsm willen weten als er iets "niet goed" zou zijn aan de vruchtbaarheid van mij of mijn vriend. Dus zou een jaar wachten dan ook wel lang vinden. Laten we hopen op snelle positieve resultaten bij onze groep!! 
@ Pandalover ik heb om die reden ook geen C prik genomen dit jaar. Vorige rondes wel. Maar je hoort ook dat het je cyclus in de war kan gooien. Dus voor de zekerheid maar niet gedaan. Wel een beetje dubbel. Ken verder ook zat mensen die met prik zwanger zijn hoor! Dus dat kan prima. Wat vervelend dat je een probleem hebt met je evenwichtsorgaan! Lijkt me heel naar. Hoe is met met jouw nod? Dat is vandaag toch? 
Ik ben nu 10 of 11 dpo. Had net een heeel klein beetje roze op wc papier... nu al niet meer. Ook wat krampjes lijkend op menstruatie. Maar vanochtend nog negatieve vroege test. 
 
@pandalover ah sjonge watt een gedoe zeg! Hopelijk ben jij toch een beetje de uitzondering en helpen de pilletjes wel. Fijn altikd he die feestdagen en (schoon)familie. Daarom vier ik al jaren mn verjaardag niet meer bijvoorbeeld haha! Hopelijk wordt het snel een beetje relaxter voor je, anders lekker een verwendagje voor jezelf plannen!
Ik mis echt een dagje wellness nu, maar dat schijnt dus echt niet goed te zijn als je zwanger wil worden/bent helaas. Misschien boek ik wel een lekkere gezichtsbehandeling of zo.
 
Wie zijn er nog allemaal aan het wachten? Ik wil proberem tm woensdag te wachten, maar misschien test ik morgen of zondag wel met een vroege test... Maar ook bang voor teleurstelling.
 
Pandalover ! Jaaaa hier een tip mijn moeder heeft precies hetzelfde gehad. Wat stom dat ik niet dit eerder herkende... ze viel ook vaak bijna flauw en met opstaat was het ook altijd drama. Ze is bij de fysio geweest speciaal voor draai en duizeligheid en hij heeft haar serieus helemaal omgekeerd en omgegooid en het was weg!!
 
 
Totaaaaal onverwacht 
Heb ik zojuist een positieve test in handen. 
 
Ik kan het niet geloven.
Ik testte omdat ik zo naar den bosch ga om te carnavallen want het is 11/11 
Dus dacht even testen of ik wel mag drinken. 
Dit deed ik een maand geleden voor een feestje ook. Dit was negatief.
 
Ik moest vandaag of morgen ongesteld worden. 
Maar nog binnen enkele seconden stond er al een dikke streep op mn test.
 
Deze maand helemaal niet zo bewust bezig mee geweest. Want ik ben dan uitgerekend rond de 2e verjaardag van mn zoon. 
Ook echt maar 2 of 3 x seks gehad in de hele maand.
 
Maar blijkbaar hoeft maar 1 x raak te zijn. Hihi.
 
Ik ben dus bob vanmiddag! Ik ben echt in de war 
 
@pandalover.
Ik heb dat  gevoel ook gehad .
Bij mijn 1e was ik in de 3e ronde zwanger en bij mijn 2e bij ronde 2.
Nu zijn wij vanaf november 2021 al bezig voor een 3e kindje.
In juni zwanger geworden dus na 7 maanden wat toen uitliep in een miskraam met 8 weken in juli.
Nu dus weer naar 3 rondes zwanger . En tot nu toe alles Goed nog gelukkig.
Maar wat wil wil zeggen al met al alles ook 1 jaar bijna en ik snapte het ook niet waarom het zo lang duurde. Kwam het door de c*rona prik daar begon ik ook aan te twijfelen. Want waarom was ik 2 keer wel snel zwanger en nu niet. Terwijl het enige wat er in die 2 jaar veranderd is.  Is de corona.
 
Houd moed ? ik weet zeker dat het je weer gaat lukken  ik denk dat we gewoon 2 keer ontzettend veel geluk gehad hebben dat we snel zwanger raakte ❤
 
Terug
Bovenaan