NOD november 2022

Aah lief Froetie dank je wel!! Ik hoop het echt zo! 
Eline gefeliciteerd!! Wat fijn, geniet ervan! Voor de anderen toch ook hoopgevend dat als je het helemaal niet verwacht (en dus ook geen symptomen of zo) het dus zeker wel kan! Voor mezelf ook.. Ik hoop ook zo op die ene maand waarin ik minder er mee bezig ben en minder gestresst en dat het dan lukt, maar hoe krijg je dat voor elkaar.. Haha.. Daarom laat ik nu toch maar die ovulatietesten los, wellicht helpt dat al.
Minimin, thanks voor de tip!! Dan ga ik toch eens even een fysio bezoeken! Misschien sowieso wel een goeie want mijn hele nek zit ook vast, zucht. Wat een ellende.
Ik zal zo nog even het lijstje updaten. Mijn menstruatie is eindelijk klaar, dus toch echt nu 2x een lf van 10 dagen.. Laatste 2 cyclussen 28/29 dagen terwijl het altijd eerder 35 was. Nja ook weer eerder kans dan haha!! Uiteindelijk was deze menstruatie niet veel qua bloed maar wel lang, maar wellicht dus door die stomme C prik, want die heb ik 3 weken geleden gehad! Nou ik hoop maar dat de aankomende weken alles een beetje beter wordt en de volgende ronde een succes wordt.. 
 
Gefeliciteerd Eline ?? lekker aan de cola haha !
 
Ik blijf duimen voor de rest!
@Pandalover wat vervelend zeg! Ook dat je er dus niet zoveel aan kunt doen. Ik vind het persoonlijk erg lastig als mensen iets op stress gooien. Iedereen heeft wel stress om wat voor reden dan ook toch?
Duim dat het pilletje voor jou wel helpt!
Hier al een dag menstruatie over. En net met afvegen weer plakker lichtbruin? Net als voor mijn menstruatie...? Mijn menstruatie bloed was lichter roder dan normaal voor mijn gevoel. Maar dacht dat ik mezelf gek maakte en nu dit. Ik snap er werkelijk waar niets meer van..  iemand een idee?
 
 
Wat raar Klavertjes!! Niet toevallig ook met prik gehad? Bij mij is de menstruatie nu dus ook veel langer maar ook minder qua hoeveelheid. Normaal max 4 dagen, nu al dag 6..
 
Nvlinder 2 november ? 
Juliatjeeee 5 november  ? 
 SLG 5/6 november ?
 Zonnestraaltje 6 november ?
 Klavertjes 6 november ?
 Magzie 6 november ?
Pandalover 6 november ?
Mooisvindenwesamen 9 november ?
 Eline met een droom ?
TMAAM 10 november 
 Minimin 10 november
 Noenoe 12 november 
 Evol 12 november
 JoyE 12 november (?)
 Gloria 13 november
 Kaat 15 november (?)
 
@klaverjes  ik heb dat ook wel eens. Niet per se een dag er tussen maar wel dat t lijkt alsof t over is en dan komt toch nog wat. Misschien wat vlies dat wat lastiger loskwam ? 
Mijn nod is maandag. Ga morgen testen *vingers crossed*
 
Oh echt Minimin en Panda mijn moeder heeft daar ook last van. Zit ook aan de pillen. Werkt redelijk.  Fysio is wel een goede tip! Hoop dat het bij jou ook gaat helpen Panda. Ik ga het mijn moeder ook adviseren. 
Is wel gek idd Klavertjes. Ik heb geen idee.. ik had laatst ook een hele rare menstruatie ineens. Soms is lichaam raar. Maar kan idd misschien ook een reactie op iets zijn? 
Succes morgen togaedfenix!
Mijn nod staat ook op 12 geloof ik? Mijn app zegt de 15e. Ik wacht nog maar. 
 
Nvlinder 2 november ? 
Juliatjeeee 5 november  ? 
SLG 5/6 november ?
Zonnestraaltje 6 november ?
Klavertjes 6 november ?
Magzie 6 november ?
Pandalover 6 november ?
Mooisvindenwesamen 9 november ?
Eline met een droom ?
TMAAM 10 november 
Minimin 10 november
Noenoe 12/15 november (?) 
Evol 12 november
JoyE 12 november (?)
Gloria 13 november
Togaedfenix 14 november 
Kaat 15 november (?)
 
Bijzonder eigenlijk dat er nog niemand hier in de groep is met een NOD na 15 november haha!!
Ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de fysio! Kan over anderhalve week terecht. Pfff duurt nog even helaas maar ja.. 
 
Terug
Bovenaan