NOD november 2022

Gefeliciteerd voor de gene met geluk deze ronde!!! Pfff vind 't echt spannend nu. Steeds het gevoel dat m'n menstruatie gaat komen. 
 
@joye ik begrijp je helemaal hoor.. iedereen om je heen lijken wel super makkelijk zwanger te worden en wij maar wachten (alhoewel dit nog maar de 3e of 4e poging is! Maar voor je gevoel). Ik kan het moeilijk loslaten. Vooral hoe langer het duurt hoe meer leeftijdsverschil tussen de kindjes. ?
@panda ik doe met je mee, ga ook geen ovulatie testen meer gebruiken. Vind het wel best. Ga er nu echt minder mee bezig zijn, afgelopen maand alles aan gedaan en blijkbaar geen geluk. Vandaag ongesteld geworden.  
Alles wees er op dat ik zwanger was dit keer. De maand voordat ik zwanger werd van mijn zoontje dacht ik ook dat het net niet was gelukt dus daar hou ik me nu aan vast dat het nu ook net niet gelukt is. ? veel geluk allemaal de volgende ronde
 
Misschien wordt ik de eerste met een NOD na 15 november, hahaha! Mijn eisprong staat ergens dit weekend of begin komende week gepland, dus dan heb ik nog net mijn NOD eind november. 
vandaag naar het ziekenhuis geweest en baarmoederslijmvlies was top doorgegroeid naar 6,8 mm en 3 laagjes. Grootste (en enige ?) follikel was nu 15,6mm, dus groot genoeg om niet meer te gaan krimpen als het goed is. 
maandag weer terug! 
 
Fijn Nvlinder dat het allemaal goed is doorgegroeid!  Veel succes maandag!
Inderdaad gek dag niemand na de 15e NOD heeft haha. Nou wie weet dus Nvlinder.
Het is ook gedoe dat proberen zwanger te raken. December is de laatste maand dat ik het nog probeer. Hoewel ik het nu al zat ben. Maar met man afgesproken tot en met december te proberen. Dus geen champagne met oud en nieuw ..
 
 
 
 
Mijn NOD is de 17e! Dus ik doe ook mee met nog even wachten ? maar ik blijf alle testen en dingetjes nog wel even volhouden ik wil ook gewoon graag weten hoe mn lichaam nou werkt en doet, na 4 a 5 maanden snap ik t nog maar deels haha
 
Aahh nee TMAAM wat kut!!! ?? Hopelijk brengt de volgende ronde ons geluk! Jij hebt 1 zoontje toch? Hoe oud is hij?
Ik vind dat leeftijdsverschil dus aan de ene kant ook een ding en aan de andere kant denk ik ik stel me aan. Ik heb dus 2 zoontjes van 3jr en 3mnd en 1jr en 9mnd. Er zit precies anderhalf jaar tussen. Als ik ergens komende maanden zwanger zou mogen raken zouden ze dan dus net 4 en 2,5jr zijn. Dat zou ik echt perfect vinden, maar bij langer denk ik ook wel jeetje. Terwijl ik zelf hartstikke veel mensen ken die 3jr of meer tussen kinderen heeft zitten en dat vind ik dan helemaal niet gek of zo, maar toch zou ik zelf wel zoiets hebben van dan ben je helemaal uit de baby tijd en moet je daaraan weer zo wennen (na 3jr bijv).. Wij wilden bewust de kinderen dicht op elkaar.. Maar 3 onder de 4 is ook wel weer best heftig denk ik.. Dus hopelijk ergens aankomende rondes. Gaat de oudste naar school, dan mag er van mij best een baby bij ?
Hoe is dat bij jullie qua leeftijdsverschil voor degene die al (een) kind(eren) hebben? 
 
Ik ben straks als alles goed blijft gaan uitgerekend een week na de 2e verjaardag van mn zoon....
 
Vandaar dat we t deze maand niet zo probeerde. Maar moeder natuur dacht er anders over
 
Mijn dochter is 3 jaar en 4 maanden. Gaat dus ook naar de basisschool reden de tijd Hihi. Hier nog steeds geen menstruatie begin het nu wel heel spannend te vinden. Testen durf ik niet ik was echt nog af haha
 
Terug
Bovenaan