NOD november 2022

Mijn dochter is 3 jaar en 4 maanden. Gaat dus ook naar de basisschool tegen de tijd Hihi. Hier nog steeds geen menstruatie begin het nu wel heel spannend te vinden. Testen durf ik niet ik was echt nog af haha
 
Ik heb een positieve test! Nog wel redelijk licht dus ik hoop met mijn hele hart dat deze wel op loopt en niet in een vmk eindigt zoals de vorige. Denk dat de innesteling donderdag pas was dus klopt wel, wel veel steken in mn buik en ongesteld gevoel m.
Ik ben zo blij en bang tegelijkertijd ?
Succes voor iedereen ☺️
 
Ik check ook weer in. Mijn NOD is ook eind november :) heb 2 weken de pil moeten slikken om m'n menstruatie uit te stellen aangezien ik precies ongeteld zou worden terwijl ik voor een week met m'n vriend op een tropisch eiland zit. Daar had ik niet zo'n zin in ? Dus helaas 2 weken de pil geslikt om m'n menstruatie te vervoegen. Hopelijk is m'n cyclus nu weer normaal. 
Zit in m'n vruchtbare dagen nu op t tropische eiland dus...zou t lukken deze maand? ?
 
 
Hey meiden, ik voeg me graag toe aan deze topic. Ben al actief in het pcos topic. Nu sinds een jaar gestopt met de minipil. Afgelopen juni aan de bel getrokken bij de huisarts omdat mijn cyclus heel onregelmatig was. Doorgestuurd naar het ziekenhuis en ze hebben me letrozole (ovulatieinductie medicatie) voorgeschreven. Dit is mijn 4de ronde met medicatie. Heb last van bloedverlies 1 week na de eisprong. Maar deze cyclus voelt het anders. Had nu afgelopen dinsdag weer bloedverlies (1 week na eisprong) maar echt minimaal. Woensdag en donderdag ook maar niet helderrood maar meer lichtroze. Zou het dan toch innestelingsbloeding zijn? Heb ook sindsdien krampen in mijn onderbuik en af en toe weeïg gevoel. Mijn NOD is dinsdag 15 november. Zit dan op cyclus dag 31. Moet het ziekenhuis bellen als mijn cyclus langer duurt dan 35 dagen en niet zwanger ben. Dus ik wil het testen proberen uit te stellen tot vrijdag. We hebben al een zoontje van bijna 2. Vanmiddag naar de sinterklaasintocht met hem. Goede afleiding ☺️. Succes met wachten iedereen. 
 
O nee  TMAAM had helemaal over je bericht heen gelezen. Had op de 1 of andere manier zo hoop voor je. December gaan we er dan maar allemaal voor! JoyE ook! Gefeliciteerd voor de positieve test toga! (Ik kort even af hoor lol) hopelijk gaat ie oplopen).
Eline echt huh. Dat heb ik dus ook. Als ik nu zwanger zou zijn is het ook rond verjaardag van mijn zoon. Dat is wel minder eigenlijk maarja.
Ik heb dus een zoon van 5 en een dochter van 2, wordt 3 in februari.  Vind ik eigenlijk ook teveel leeftijdsverschil mocht er nu een baby komen maarja is niet anders.  En omdat ik er dus al 2 heb ga ik niet eindeloos doorproberen. Ben ook niet meer de jongste. Wil niet teveel leeftijdsverschil.  Als de 3e niet komt dan had het niet zo moeten zijn.
Welkom Keira en Zeeuwsmeisje. Jullie ook succes deze ronde!
 
Nou, ik heb echt zoveel buikpijn en gerommel in mijn buik. Pijnlijke borsten, geiriteerd, weet eigenlijk 100% zeker dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen. Het zijn iig geen zwangerschapskwaaltjes dit ? heb toch maar een testje gedaan, maar helemaal wit. Moet nog maar 3 dagen, dus was anders wel positief geweest. Helaas... nouja, op naar volgende ronde. Hoop er dan ook minder mee bezig te zijn. Nu menstruatie afwachten dan maar. Is ook weer de eerste na de miskraam, vind het wel spannend.. 
Gefeliciteerd Toga! Ik duim voor je dat het streepje mooi blijft oplopen ?
@JoyE en @TMAAM, wat balen ? 
@Noenoe, had jij ook een negatieve test? Hopelijk lukt het nog 1 deze maanden voor jullie ?. 
 
 
@nvlinder wat goed!! Succes maandag!
@noenoe zwanger zijn is leuk, zwanger worden niet. Vind ik haha. Maar tm december proberen? Zijn jullie dan een jaar bezig of? Ik zou lekker dat glaasje champagne drinken hoor ? tenzij je dus zwanger bent ? mocht het volgende maand wel raak zijn dan wordt het nog knap lastig met de feestdagen ? onze ouders en broers en zussen zullen we het wel gelijk willen vertellen ivm de mk.
@kaat heel herkenbaar dit hoor!! Bah! 
@toga... wat spannend!! Voorzichtig gefeliciteerd!!!
 
Terug
Bovenaan