NOD november 2022

@panda ja hij is nu bijna 17 maanden! 
Wauw! 1,5 jaar, heel leuk!! Ook wel heel pittig denk ik. 3 onder de 4 ook super leuk! Zou ik ook wel willen al is het nog niet helemaal zeker of we 2 of 3 kindjes willen. Eerst nog maar kijken of die 2e ons gegeven is. 
 
@Minimin spannend!!! ???


@eline gefeliciteerd!! Het heeft zo moeten zijn. 
Herkenbaar hoor, vorige maand overgeslagen anders zou het ook rond de verjaardag van m'n zoontje zijn en heel veel andere verjaardagen. Maar goed daarom hoopte ik wel meer dat deze ronde raak zou zijn helaas.
 
@Kaat nee heb nog niet getest.  Wacht nog even. Vandaag 11 dpo. Ben super misselijk van mijn koffie vanmorgen nog. Hoop dat het een teken is... 
 
Pfff zo vervelend vandaag mijn NOD en ik heb continu een beetje lekkend gevoel zegmaar alsof ik ongesteld ben maar nog steeds niks. Ik dacht uit frustratie doe ik gewoon een test. Negatief. Nu baal ik want had de teleurstelling liever uitgesteld. En nu ik nog niet ongesteld ben heb ik nog een mini beetje hoop :-(.
 
Ik ben ongesteld geworden. 2 dagen later maar prima ! Mijn dochter is ook van juli dus was sws druk geweest hihi
op maar the nexxxxt round!
 
 
Helaas. Net ook ongesteld geworden. Weer niks deze keer. Vanaf nu ga ik aan de injecties. Hopelijk snel raak. Succes nog voor de anderen!
 
Ik ben nog niet ongesteld geworden maar ook nog steeds negatieve test. Wel menstruatiekrampen. Spannend.. lees dat sommige pas paar dagen na nod positief testte. Ik wacht maar af. 
 
Terug
Bovenaan