NOD november 2022

@joye spannend. Hoeveelste dpo dag zit he nu? En hoeveelste cyclus dag?
Ik zit vandaag op cyclus dag 30, 12 dpo. Afgelopen nacht naar een feestje geweest en bij thuis komst een beetje bloed op wc papier. Ik heb de hoop van een positieve test later deze week alweer opgegeven. Maar ja eerst maar kijken of mijn menstruatie doorzet. 
 
@ zeeuwmeisje Ik zit op 12 dpo en cd 25.. vorige 2 cyclussen waren 23 dagen. Dus daar zit ik nu al overheen. Ben pas in september gestopt met pil dus het is wellicht nog niet helemaal regelmatig.
Maar ik heb nu dus een soort zeer minimale bruine afscheiding en lichte krampen. Heb dat nog nooit gehad voor menstruatie begon. Maarja (vroege)test dus negatief.. 
 
Ronde 21 van de tweede. Begin er steeds meer een beetje de hoop te verliezen. Okt.2020 en Dec.2020 een miskraam gehad. Sindsdien niets meer mogen verwelkomen.
Ben bekend met pms, en heb sinds al die tijd deze keer een keer geen klachten. Zal het dan toch? Veel slijm verlies gehad. Wie weet, 17 november is mijn NOD. 
De meiden die ongesteld zijn geworden, wat SHIT zeg.
 
 
Dat is  balen Mini! En Evol en Zeeuwsmeisje ook. JoyE afwachten nog dus. Hoop snel duidelijkheid voor je?
MamavanEs oooh hoop voor je dat het raak is dit keer!
 
@mamavanes oh wat een spanning, ik duim voor je! 
@joyE hopelijk is het echt de innestelingg en is het gewoon raak!
Ik heb mijn NOD op de 17e, maar vandaag toch vroege test gedaan. Zowel mijn man als ik zagen echt een heel licht streepje, binnen de tijd. Maar het is gewoon haast te licht voor een foto. Dus ik ga maar wat extra testjes halen en de komende dagen (of om de dag of zo) proberen. Ik hoop het zo!
 
@Natsmagic, wauw!!! Voorzichtig gefeliciteerd! ?
Ik ga officieel ook mee naar NOD december. Gister tijdens het uitgaan bloedverlies (bruin). Wel echt maar een beetje en daarna niks. Vanochtend weer een beetje en roze niet echt rood. Maar ik ga er wel van uit dat dit gaat doorzetten naar volledige menstruatie. Maar.. het is oke. Ben al blij dat mijn cyclus het nu na de miskraam zo goed oppakt. Gewoon netjes rond de 31 dagen. Normaal zit ik altijd tussen de 28-32. Nu dus even de echte menstruatie afwachten en dan door naar de volgende ronde. ?
 
Terug
Bovenaan