NOD november 2022

Ah wat jammer Kaat! Ik duim. Voor je boor volgende maand!
En nee, ik merk echt noets nog. Behalve heeel klein steekje af en toe maar dat kan ik me zelfs inbeelden. Daar twijfel ik ook zo hard haha
 
@eline gefeliciteerd!!
@togaedtofix  gefeliciteerd ook aan jou!
Ik herken je angst en blijdschap heeeeelemaal zeg. Weet sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben en ik blijf mezelf gek maken als ik iets voel. Anderzijds ben ik gelukkig ook heel realistisch en weet ik dat als het mis gaat daar niks aan te doen is en dat steeljes etc er ook bij een gezonde zwangerschap bij horen. Ik mag met 7 weken naar mn eerste echo deze keer.  Heb jij al een datum?
 
Hoi meiden! Ik ga voor nu het forum verlaten. Wil echt proberen de rust en de ruimte te zoeken om er minder mee bezig te zijn. Op dit moment ben ik er veel te veel mee bezig en zit ik daardoor totaal niet lekker in mijn vel.
Mijn volgende Nod is pas 11 dec dus wie weet zie ik jullie in de volgende topic.
Heel veel succes allemaal!!!!! ???
 
 
Hi meiden kon me niet inhouden en heb getest met een normale test en ik denk een heel licht streepje te zien. Dit wil ik met jullie delen maar hoe upload ik een foto?
 
@ TMAAM heel herkenbaar! Wellicht tot bij de volgende ronde! 
@ Zeeuwsmeisje dat weet ik ook niet ??‍♀️ zie wel zo'n afbeelding teken staan maar dan moet je blijkbaar iets invoeren en zou niet weten wat. 
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Nu 3e dag te laat. Wel minimaal bruine afscheiding en krampen alsof ik menstrueer. Ga woensdag opnieuw testen als het dan nog niet heeft doorgezet. 
 
@mooivindenwesamen pfoe dat duurt dus nog wel even. Ik wacht eventjes af met bellen. Vannochtend weer een test gedaan en die was een stuk duidelijker !
Sinds zaterdag middag wel af en toe wat bruin bloed, 1 a 2x op een dag. Dus naar de wc gaan is spannend. 
Woensdag nog een test of t duidelijker wordt. Als dan alles goed gaat tot volgende week denk ik dat ik volgende week ga bellen...
 
Ik sluit me ook weer aan. Zit nu in mijn vruchtbare periode. Ik gebruikte ovulatietesten van 2BeSure, die zijn op en nu gebruik ik die van Sensitest. Vind ik lastiger af te lezen omdat je dan naar het randje van het streepje moet kijken, stuk onduidelijker.
 
Hoe dan ook, mijn nod is over 2 weken, rond de 28e:)
 
Terug
Bovenaan