NOD november 2022

Aahhh nee Noenoe en JoyE, wat kut!!! :( hopelijk tot de volgende ronde TMAAM!!
Zeeuwsmeisje: even op Google zoeken naar foto op forum uploaden. Op die website de foto uploaden en daar komt een link uit die plak je gewoon in het bericht hier. Verder geen tekst bij zetten. Ben benieuwd naar je test! Spannend!!
Ik ben uiteindelijk echt super lang ongesteld geweest! Het is nog steeds niet helemaal over. Wel weinig bloedverlies, maar uiteindelijk al 8 dagen!! Normaal echt max 4/5 dagen. Wellicht door de C prik daardoor kan het heviger zijn toch? Dit was de eerste menstruatie na de prik.
Ik ga trouwens vanaf vandaag aan de bach bloesem om hopelijk iets minder gestresst te zijn! Hopelijk heeft het goeie invloed op dat stomme evenwichtsorgaan, maar ook op het zwanger worden! 
 
Ik neem mn woorden terug. Heb net een duidelijk positieve ovulatietest. Gisteravond (en eergister) seks gehad. Vandaag én morgen gaat fysiek niet lukken. Wat zullen mijn vriend en ik doen? Vanavond nog een keer seks of morgenavond? 
 
Hi meiden,
He nee noenoe en joye wat balen.
Het lukt me maar niet om een foto te plaatsen maar heb net een digitale test gedaan om te de streepjes test te bevestigen en die zegt: zwanger 1-2 
Ik zal het ziekenhuis bellen voor een eerste afspraak! 
Veel geluk iedereen met zwanger worden. 
 
Hè Noenoe en JoyE, wat jammer zeg. :( Ik hoop echt voor jullie dat jullie in december dan een leuk kerstcadeautje hebben!

@zeeuwsmeisje wat een fijn nieuws! Zit jij al op je NOD, of nog ervoor? Die van mij is dus de 17e, maar ik test nu vandaag tweede dag ook weer echt een superlicht streepje (krijg t alleen nog niet goed op de foto). Dus nog ff afwachten.
Ik heb ook een foto geprobeerd, maar hij plaatst dan mijn berichten niet, dus dat is jammer!
 
@nathsmagic ik zit nu op 13 dpo, zou morgen ongesteld moeten worden. 
Heb de foto geplaatst op een ander forum en daar zeggen meiden dat mn licht streepje echt een heel goed mooi streepje is dus vandaar dat ik het wel aandurfde om een digitale test te doen. Heb jij al een digitale test gedaan?
 
@Noenoe en @JoyE, ah wat jammer meiden ?. JoyE is jouw cyclus deze maand dus langer geweest? pff
@zeeuwsmeisje oeh gefeliciteerd en veel succes met de zwangerschap!
Ik had zaterdagochtend negatief getest dus had de hoop al opgegeven wachtte me menstruatie zondag af. Ben inmiddels nog niet ongesteld geworden. Zaterdag en zondag wel echt lage rugpijn gehad en een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Elk keer als ik iets voelde vloeien en ging kijken was het alleen afscheiding.. Heb nu geen buikpijn meer, maar wel af en toe dat lage rugpijn en hoofdpijn en verder voel ik me echt supeeeeeeer moe. Ik ga denk ik eind deze week weer testen. Heb voor NOD 2x negatief getest dus vind het echt spannend.
 
Terug
Bovenaan