NOD november 2022

Menstruatie heeft hier flink doorgezet, ik ben net bij de kliniek geweest omdat we de volgende ronde beginnen met injecties zetten. Mag vanaf morgen beginnen met spuiten, dus ik check weer in bij het volgende NOD forum, hopelijk dan een keer succes!
Wat verschrikkelijk rot ook voor de anderen die het niet gelukt is deze ronde, hopelijk hebben we dit jaar nog een succesvolle ronde!
Succes nog voor de anderen die wachten!!!
 
@Gloria ahh wat stom zeg, jammer!
@zeeuwsmeisje ja een streepje is een streepje blijkbaar, vandaag nog ff met huisarts gecheckt en die zei het ook! :) (2 verschillende haha, dus het zal wel!) Dus hopelijk ook echt gefeliciteerd voor jou!
Ik heb nog niet digitaal getest, wil dan echt even mijn NOD van donderdag voorbij zijn denk ik... ik ben nog te bang dat het dan ineens negatief is haha, stom
@evol heel veel succes voor de volgende maand!
 
Nou... echt bijzonder.
Hier had ik zaterdag bloedverlies, heel licht. Na de seks had ik plots bloedverlies (maar echt zooo licht en weinig) en vandaag heel slijmerig roze maar zo licht... dat ik toch ging twijfelen of het misschien toch zwangerschap was. Toch nog maar een test gedaan, maar helemaal wit. Bizar. Ongesteldheid mag nu wel komen.... ik check ook in zodra er weer een nieuw NOD forum dec is. Voor nu maar even mijn rust pakken. 
Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is
 
Ik snap er helemaal niks van... 
Ik had vrijdag, zaterdag en zondag bruine afscheiding, heeeeel minimaal maar. Alleen aan wc papier. Testen allemaal negatief. Zat toen op dpo 11,12,13. 
Vanochtend (dpo 14) een veeg rood bloed aan wc papier. Ik dacht nu komt de menstruatie. Maar dan de rest van de dag geen bloed meer gehad. Test nog steeds negatief. 
Ik snap er niks van. Test negatief, heel weinig bloed. Wel menstruatiekrampen. 
Iemand die het wel snapt? 
 
Ik had vorige maand ook dat ik ineens twee dagen te laat was, met de hele tijd alleen van die veegjes, om gek van te worden. Of je lichaam je gewoon expres voor de gek houdt... Hopelijk is t niets! 
 
Vind het echt vreemd. Als mijn cyclus zoals de vorige was geweest dan was ik afgelopen zaterdag ongesteld geworden. En dan is het bij mij ook meteen best veel en wordt dan minder. Nu had ik dus alleen mini beetje bruin en gisteren twee veegjes rood. Wel krampen. Maar noem dit geen menstruatie. Dan ben ik dus al 2-3 dagen overtijd. Maar test is nog negatief??? Heb kv 2v5 gebruikt. Ik lees ook dat je nog na je nod positief kan testen. Mensen daar ervaring mee? Als er eind vd week nog niks is misschien huisarts bellen? Vind het zo vreemd. 
 
Hoi JoyE, ik heb dat een paar maanden ook gehad. Ik heb een heel constante cyclus, maar toen was ik eens 2 weken overtijd. Wel met lichte bloedingen tussendoor. Toen kwam er ik erachter dat ik tijdens mijn 'vruchtbare periode' corona had, waardoor mn eisprong veel later is gekomen. Het kan dus best dat je eens een langere cyclus hebt! 
 
Terug
Bovenaan