NOD oktober 2019

Hallo,
Ik sluit me ook weer aan.
Ik ben gister avond weer begonnen met de ovulatie testen.
Ik weet niet precies wanneer me nod is maar denk ergens begin okt. Het is allemaal onregelmatig.
NOD ? Okt – IB – 25 jaar – ronde 7 – 1e kindje

Owww wat is het toch lastig allemaal he! Zo'n 5 dagen van te voren begint afscheiding dit is als je 20jr bent rond je 30e heb je nog maar 1 of 2 dagen van te voren het slijm (dat laatste heb ik) dus ik kan daar goed aan aflezen of mijn eisprong komt. Je kunt nu al slijm hebben want je lichaam begint na de menstruatie met afscheiding maar dit is dan inderdaad wit en droog. Je lichaam is dus goed bezig ?. 
Was het inderdaad maar met 1 daad al voldoende hahah, zou een hoop tijd planning ongeduld en geld schelen haha!
Wij gaan vanavond testen, dan is het pas echt 3dagen geleden. 

Nou.. de test is gedaan en ik moet zeggen dat ik niet zo goed weet of ik hem duidelijk vindt! Heb ook direct een mail naar de drogist gestuurd met de vraag of ik hen een foto kan sturen.
De bedoeling is dat de kleur in A de zelfde kleur heeft(overeenkomt) als kleur B. Dan zijn er meer dan 15miljoen zaadjes per ml aanwezig en is de kans op zwangerschap groot. Nu hebben wij weer dat geluk dat ik en een kleur zie die donkerder is en iets lichter. Dus geen idee wat ik er mee moet. Mijn man zei dat we het nog eens kunnen proberen en dan toch 4 of 5 dagen geen sex hebben. (Gelukkig zitten er twee testen in) dus dat gaan we sowieso nog doen, maar toch wil ik ook jullie vragen mee te kijken. Wat vinden jullie van de kleur? 

https://www.mupload.nl/img/jdt1q0hw.jpg

Farru Oh echt? Dat heb ik nog nooit gelezen. Weer wat nieuws geleerd! Nou ik moet volgens de app nog 8 dagen (die klopte tot nu toe wel telkens) dus mag mezelf zien als jonger dan 20 ;) hahaha. Dan ben je wel op je vruchtbaarst. 
Ik vind dat kleur A wat lichtere plekjes heeft dan kleur B. Maar komt wel in de buurt. Gelukkig zitten er twee testen in. Je hebt hier in ieder geval een foto van dus je kan altijd vergelijken. Misschien blijft het zelfs op de test staan en kun je ze naast elkaar neerleggen. Ben beniewd! En ook benieuwd naar de reactie van de drogist. 

Maja, nee ik las het ook vandaag. Ik had het gelezen op zozwanger geloof ik... en bij mij klopt het ik heb 2 a 3 dagen rekbaar slijm met mijn 29 jaar. Dus ook ik  heb iets geleerd haha. 
Ja precies, het is niet maar één kleur. Het verschilt met lichtere plekjes, dezelfde kleur en er om heen nog wat donkerder zelfs... ik had 1 egale kleur verwacht niet een beetje van alles. Dus weet niet zo goed wat ik er mee moet. Een soortgelijke kleur of donkerder is perfect - wat lichter is een minder aantal zaadjes dus kans op zwangerschap wordt kleiner maar het kan nog - veel lichter of wit is onvruchtbaar 
Nou laten we nou een beetje van alles hebben.... 

IB, lastig als je niet precies weet wanneer je eisprong en nod is. Dan zijn de ovulatietesten toch een uitkomst. Hoop dat je snel je piek hebt en een normale cyclus. Welke testen gebruik jij?

Farru: ik gebruik de testen van de action. Die zijn tenminste niet duur en geven mijn piek gelukkig goed weer. Nu de 3de ronde met de ovulatie testen. Helaas ga ik 4 dagen van het werk weg rond me eisprong. Hoop dat ik met een smoes even naar huis kan.

Terug
Bovenaan