NOD oktober 2019

@Farru
Ik weet niet hoe je de sneltest hebt moeten doen,maar misschien was er een probleem met de verdeling van het staal in de test. Dat kan wel eens gebeuren bij een slijmerig staal of een staal met brokjes.

XkArEn, nou die test was voor mij alsof ik in een lab aan het werk was ? eerst het sperma 15min laten staan zodat het vloeibaar is dan 1 druppel op het testvlak doen 15sec wachten en er zaten 2 vloeistoffen bij 1 voor kleur en 1 wax ofzoiets.. daarvan moet 3 druppels 1a2min wachten en dan 2 druppels van de andere en dan na 2min direct aflezen.
Dus het is een gepruts want soms komt een dikke druppel uit zo'n flesje en soms een kleine dus te veel of te weinig en het klopt al niet meer.
Aangezien het niet wit is en toch kleur heeft zijn we al blij en de donkere of juist lichte kleur laten we voor wat het is. 

Ik gebruik de paarse van clearblue Maja. Vanochtend weer alleen een rondje, dinsdag zou mijn eisprong moeten zijn... Kan het van slag zijn doordat het de vorige ronde vroeg mis is gegaan? Ben benieuwd als ik morgenochtend test...

In september helaas weer niet raak. Wat waren we verdrietig, werd op onze trouwdag ongesteld :(
weer een LF van 5dgn, niks waard.. sluiten nu maar weer aan voor oktober denk ik.. 
Ronde 6.. 

[quote quote=10245661]In september helaas weer niet raak. Wat waren we verdrietig, werd op onze trouwdag ongesteld  weer een LF van 5dgn, niks waard.. sluiten nu maar weer aan voor oktober denk ik.. Ronde 6..[/quote]
Ronde 6 in 8mnd btw.

Fishy, breekt je menstruatie na 5 dagen echt door? Of heb je dan spotting? Want echt volledige menstruatie na 5 dagen is wel heel vervelend!!! Wat rot voor jullie
Hopelijk deze ronde wel raak!

[quote quote=10245721]Fishy, breekt je menstruatie na 5 dagen echt door? Of heb je dan spotting? Want echt volledige menstruatie na 5 dagen is wel heel vervelend!!! Wat rot voor jullie Hopelijk deze ronde wel raak![/quote]
Nee breekt exht door. Echt 5dagen zwaar bloed verlies.. 

Haha merk wel dat ik het een beetje goed moet bijhouden met lezen, zijn weer veel nieuwe berichtjes.
XSamantha allereerst wat naar dat het toch is mis gegaan. Mijn persoonlijke ervaring is dat na mijn mk mijn hele lichaam van slag is geweest. Bij mij is mijn cyclus van 27/29 dagen naar 36/39 dagen gegaan (flink balen dus). Van andere hoor je juist dat ze heel snel na een mk weer zwanger zijn. Hier helaas dus nog steeds niet sinds de mk in maart, dus zijn alweer een tijdje onderweg. Ze zeggen dat het 8 weken kan duren voor je mensturatie na een mk op gang komt. Bij mij duurde dit zelfs bijna 10 weken en had daarom dus ook aan de bel getrokken bij de vk en gyn. Uiteindelijk werd ik de ochtend dat ik naar de gyn moest om te kijken of alles schoon was toch ongesteld en was alles netjes schoon op de echo. Het kan dus even duren voordat je lichaam is hersteld. 
Maja Dat is inderdaad wel heel vroeg dan haha. Die verklaring die Farru heeft opgezocht klinkt wel heel logisch. Wel fijn dat je lichaam dit zo vroeg en duidelijk aangeeft. Van mijn eigen lichaam wordt ik totaal niet veel wijzer haha. 
KSAS Balen dat je toch weer ongi bent geworden. Wel fijn dat de diensten van je man nu wat gunstiger zijn rondom je vruchtbare periode. Hopelijk kan je deze ronde wel weer een duidelijke piek vinden. 
IB Hopelijk snel een positieve ovu test, zodat je weet wanneer je NOD is. 
Farru Haha klinkt als een interessante tijdsbesteding die je hebt gehad. Ondertussen al meer duidelijkheid over de uitkomsten van de test? 
Fishy Jeetje wat balen zeg. Hoe lang is je cyclus? En heb je al contact opgenomen met de ha of vk ivm je kort lf periode. Ik had hier heel toevallig op gezocht vanmorgen, omdat mijn mijn afgelopen mensturatie precies na 14 dagen kwam sinds de positieve ovu test. En wilde weten of je vanaf dat moment moest rekenen of iets later. Vindt het wel lastig allemaal, maar kwam uiteindelijk artikelen tegen dat als je een hele korte lf hebt je misschien te weinig progesteron aanmaakt wat ervoor kan zorgen dat een eicel zit niet goed kan innestelen. Advies werd gegeven op veel sites om contact op te nemen met een arts om te kijken of er misschien hormonen nodig zijn. 

Hier net toch het besluit genomen om deze ronde weer ovulatietesten te gebruiken. Heb nu net op aanraden in een ander forum die van 2besure besteld. Ben heel erg benieuwd hoe het deze ronde gaat lopen. Ben er aan een kant ook een beetje klaar mee om er zoveel mee bezig te zijn en aan te denken. Ik zal daarom deze ronde misschien ook niet altijd even actief zijn op het forum. Deze week eerst maar even mentaal voorbereiden op de mudmasters, merk wel dat het griepje een flink effect heeft gehad op mijn conditie haha. 

Terug
Bovenaan